28 دی 1390
شماره خبر: 4195

آموزش و پرورش استان البرز 200 برنامه در دهه فجر اجرا می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آموزش و پرورش استان البرز 200 برنامه در دهه فجر اجرا می‌کند

مسئول کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر استان البرز گفت: آموزش و پرورش مناطق و ادارات تابعه این اداره‌کل در ایام دهه فجر امسال 200 برنامه متمرکز و غیرمتمرکز اجرا می‌کنند.
اکبر حلیمی افزود: مشارکت دانش‌آموزان، اولیا و معلمان فرهیخته استان به عنوان مولفه‌های اصلی برپایی مراسم‌های دهه فجر امسال هستند. وی اظهار داشت: برنامه‌های ستاد دهه فجر سال 90 به لحاظ کیفیت باید از رشد و غنای کامل محسوسی نسبت به گذشته برخوردار باشد. حلیمی گفت: حق تمامی دانش‌آموزان دوره ابتدایی، راهنمایی و متوسطه است که با زبان مربوط به مقطع تحصیلی خود با ریشه‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند و بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، آمادگی برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و شهیدان و بهره‌مندی از اندیشه‌های ناب و نورانی امام و مقام معظم رهبری از مهمترین محورهای دهه فجر آموزش و پرورش خواهد بود. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های استانی دهه فجر سال 90 افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی ویژه دانش‌آموزان و معلمان، برگزاری دوره‌های آموزش نیروی انسانی در بصیرت‌افزایی برای مقابله با دشمن در قالب جنگ نرم، برپایی 33 نمایشگاه کتاب، تخصیص کتاب به ارزش 500 میلیون ریال با همت و مساعدت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدارس، برگزاری همایش برای دانش‌آموزان سال چهارم متوسطه با عنوان رأی اولی‌ها، اعزام مبلغان روحانی به مدارس، اجرای سرود یک هزار و 357 نفری و ده‌ها برنامه دیگر از جمله موارد پیش‌بینی شده است.
گفتنی است زمان، مکان و موضوع برنامه‌های دهه فجر توسط کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به زودی اعلام خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود