5 بهمن 1390
شماره خبر: 4366

برگزاري كارگاه آموزشي آمار در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاري كارگاه آموزشي آمار در استان البرز

سپیدار آنلاین: كارگاه آموزشي آمار با حضور روساي ادارات وكتابخانه هاي عمومي اين استان درمحل سالن آمفي تئاتركتابخانه عمومي اميركبير كرج برگزار گرديد.
براساس گزارش روابط عمومی اداره كل كتابخانه های عمومی استان البرز، این كارگاه آموزشی با حضور روسای ادارات و كتابخانه های عمومی این استان انجام شد.
كارشناس آمار این اداره كل در این كارگاه آموزشی با تأكید بر اهمیت و لزوم آمار صحیح و درست در ارایه اطلاعات بیان داشت: ارسال آمار صحیح و دقیق كتابخانه های عمومی تحت پوشش منجر به برنامه ریزی صحیح و تدوین برنامه ها در جهت اجرای سند چشم انداز كتابخانه های عمومی در افق 1404 خواهد شد. 'زهرا پرویزیان' گفت: در نهایت بحث آمار و برنامه ریزی محور اصلی مدیریت ها و تصمیم گیری های صحیح در خصیصه فرهنگ در این استان نوپا خواهد شد. وی افزود: این كارگاه آموزشی حول دو محور اصلی آمارهای ارسالی كتابخانه ها ، ( آمار ماهیانه و شش ماهه ) است. پرویزیان اضافه كرد: آمار ماهیانه، نحوه تكمیل فرم های آماری در سامانه الكترونیكی فرزین، آموزش سیستم پیام در این سامانه ، نحوه ویرایش فرم ها در صورت برگشت و در مبحث آمار شش ماهه ؛ تأكید بر دقت و تكمیل درست و كارشناسانه فایل آماری شش ماهه شد. وی همچنین با تأكید بر روشهای گزارش گیری آماری كه منجر به ارزیابی صحیح اطلاعات تدوین شده در این سامانه را كه باعث كاستن نواقص و اشتباهات آماری در كتابخانه های عمومی استان و در نهایت اهمیت و صداقت در ارائه آمار كه ادله ای محكم برای برنامه ریزی صحیح در كتابخانه های عمومی استان البرز خواهد شد اشاره كرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود