10 بهمن 1390
شماره خبر: 4523

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس: هنرمندان اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس: هنرمندان اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند

سپیدار آنلاین: هنرمندان باید سیره نبوی و اهل بیت(ع) را در کارهای خود الگو قرار دهند و آثار هنری هنرمندان باید انعکاس‌دهنده منش و سیره عملی اهل بیت در زندگی باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البر،حجت‌الاسلام شمس‌الله فلاح فردیس کرج با اعلام این خبر گفت:هنر به‌ویژه نمایش، تأثیر ارزشمندی برجامعه دارد و آنچه که با نمایش بیان می‌شود پذیرش آن برای عامه مردم ساده‌تر از سخن است. وی افزود: هنرمندان باید سیره نبوی و اهل بیت(ع) را در کارهای خود الگو قرار دهند و آثار هنری هنرمندان باید انعکاس‌دهنده منش و سیره عملی اهل بیت در زندگی باشد. فلاح در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری اولین سوگواره نمایش در استان اشاره کرد و این اقدام را گامی در جهت نهادینه‌کردن ارزش‌های معنوی در بین مردم و به‌ویژه جوانان دانست. وی در این زمینه تصریح کرد:امروزه درونی‌کردن آرمان‌ها و ارزش‌های دینی از دریچه هنر بیش از هر راه دیگری می‌تواند در ترویج اندیشه‌های دینی مؤثر باشد. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس کرج برگزاری سوگواره نمایش استان برای اولین بار را مقدمه‌ای برای توجه هر چه بیشتر به هنر نمایش مذهبی در استان دانست.
یادآور می‌شود اولین سوگواره نمایش استان البرز دوم بهمن‌ماه با شرکت هشت گروه نمایش مذهبی در فرهنگ‌سرای ولایت فردیس به کار خود خاتمه داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود