13 بهمن 1390
شماره خبر: 4648

تا پایان سال جاری 4 پلاتو،بخش عمده ای از مشکلات علاقه مندان به تئاتر را حل خواهد نمود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 تا پایان سال جاری 4 پلاتو،بخش عمده ای از مشکلات علاقه مندان به تئاتر را حل خواهد نمود

سپیدار آنلاین: مهدی شفیعی در این خصوص اظهار داشت:دو پلاتو به ظرفیت 80 نفر در تئاتر شهر کرج و یک پلاتو به ظرفیت 100 نفر در فرهنگسرای جوان تا پایان بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز،وی در این خصوص اضافه کرد:هر سه تالار بر مبنای استانداردهای روز به ابزار آگوستیک ،نورو صوت تخصصی تئاتر تجهیز خواهند شد،راه اندازی این سه پلاتو بخش بخش اعظمی از مشکلات تمرین و اجرای گروه های نمایشی البرز را مرتفع خواهد کرد. وی افزود : سالن تئاتر شهر هم تا پایان سال با اضافه شدن ظرفیت سالن اصلی و افزودن اتاقهای رختکن و اتاق گریم این محل بیش از پیش برای اجراهای هم زمان گروه های نمایشی مجهزخواهد شد. معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز همچنین وعده افتتاح چهارمین پلاتو،تا پایان سال در هنرستان هنرهای زیبا را به شهروندان البرزی داد و در این خصوص گفت: این پلاتو نیز درهنرستان هنرهای زیبای کرج بخشی از مشکلات تمرین و اجرای تئاتر را حل خواهد کرد.
به گفته وی بسترهای فعالیت های فرهنگی و هنری در استان البرز از سرانه پایینی برخورداراست که در قالب طرح های میان مدت و بلند مدتی که اداره کل در نظر گرفته است،بخش بزرگی از این کمبودها جبران خواهد شد، یکی از طرح های خوبی است که در دستور کار قرار دارد احداث مجموعه فرهنگی و هنری بزرگ البرز در زمین خاکی کنار فرهنگسرای جوان است که برنامه های پیشنهادی سفر چهارم استانی دولت خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود