23 بهمن 1390
شماره خبر: 4885

برگزاری چهاردهمین کرسی تلاوت قرآن کریم استان البرز در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 برگزاری چهاردهمین کرسی تلاوت قرآن کریم استان البرز در کرج

سپیدار آنلاین:مدیر فرهنگسرای قرآن از برگزاری چهاردهمین کرسی تلاوت قرآن کریم استان البرز در کرج خبر داد.
سید احمد انصاری در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان اینکه این کرسی به عنوان آخرین کرسی تلاوت قرآن کریم استان البرز در سال جاری است، گفت: این کرسی به عنوان چهاردهمین کرسی تلاوت قرآن کریم در سال جاری محسوب می شود که در کرج برگزار می شود. وی افزود: این محفل با حضور قاری بین المللی استاد سعید طوسی و محمد کاکاوند و سایر قاریان و حافظان ممتاز البرز برگزار می شود. این مسئول تاکید کرد: چهاردهمین کرسی تلاوت قرآن کریم استان البرز با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی کرج، جامعه قرآنیان شهر کرج، اداره تبلیغات اسلامی شمال کرج، شبکه قرآن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار می شود.
انصاری در ادامه افزود: کرسی تلاوت قرآن کریم به صورت ماهانه و طی یک ماه دو مرتبه ، با حضور قاریان برجسته بین المللی ، کشوری و استانی در کرج برگزار می شود.
مدیر فرهنگسرای قرآن افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد که درسال آتی نیز این کرسی ها به صورت ماهانه و با مشارکت دستگاههای فوق در کرج برگزار شود.
وی اظهار داشت: چهاردهمین و آخرین کرسی تلاوت قرآن کریم استان البرز، روز جمعه 28 بهمن ماه جاری، ساعت 9:30 دقیقه صبح در مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: کرج، چهارراه مصباح، روبروی مصلی، خیابان شهید کیانپور جنب مسجد اعظم مراجعه و یا با شماره تلفن: 2215372 و3-2231030 تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود