26 بهمن 1390
شماره خبر: 4953

نغمه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر البرز با هشت بهشت ساز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نغمه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر البرز با هشت بهشت ساز شد

سپیدار آنلاین: بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اجرای گروه هشت بهشت در استان البرز آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسالامی البرز، مهدی طالبی مدیر هنری گروه هشت بهشت در حاشیه افتتاح این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره موسیقی فجر فرصت مناسبی برای شناخت استعدادها و توانایی هنرمندان استان در حوزه موسیقی و زمینه ساز ایجاد فضای رقابتی سالم بین گروههای موسیقی است. وی برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر را مقدمه ای برای استقلال هرچه بیتشر گروههای موسیقی استان نسبت به گروههای موسیقی تهران دانست و افزود: برگزاری جشنواره موسیقی فجر باعث می شود هنرمندان حوزه موسیقی استان جهت فعالیت در استان ماندگار شوند و برای ادامه فعالیت هنری کمتر به تهران مهاجرت کنند. طالبی در ارتباط با گروه موسیقی هشت بهشت توضیح داد: این گروه فعالیت حرفه ای خود را از سال 83 آغاز کرده و تا قبل از استان شدن البرز کنسرتهای مختلفی را در کرج و سایر استانهای کشور برگزار کرده است.
مدیرگروه هنری هشت بهشت خاطرنشان کرد: این گروه با 28 نفر عضو ثابت که همگی از اساتید برتر آموزشگاهی در رشته های مختلف موسیقی هستند در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجربا 9 قطعه میهمان علاقمندان موسیقی البرز است.وی ادامه داد: برخی قطعات این کنسرت توسط اساتید قدیمی و پیشکسوت موسیقی و برخی توسط اعضای خلاق این گروه به رشته تحریر درآمده است.
گفتنی است: بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 25 الی 30 بهمن ماه در ساعت 19 در سالن سیروس صابر اداره کل میزبان حضور پرشور هنرمندان استان البرز است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود