14 اسفند 1390
شماره خبر: 5440

آموزش وپرورش البرز با تجهیز 30مدرسه و201کلاس ازمهمانان نوروزی بویژه فرهنگیان استقبال می نماید

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آموزش وپرورش البرز با تجهیز 30مدرسه و201کلاس ازمهمانان نوروزی بویژه فرهنگیان استقبال می نماید

سپیدار آنلاین: مدیر کل آموزش و پرورش البرز در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان استان گفت:حفظ شان وجایگاه رفیع معلمان اولویت اول آموزش وپرورش در ستادهای اسکان است.
به نقل از اداره کل آموزش و پرورش البرز، حلیمی افزود : بایدطوری برنامه ریزی شود که میهمانان عزیز فرهنگی از اقامتشان در این استان خاطرات خوش و بیاد ماندنی در حافظه خود داشته باشند. وی ضمن قدر دانی از دست اندر کاران ستاد اسکان فرهنگیان استان البرز در پذیرش مسافران نوروزی و تعطیلات تابستانی سال جاری افزود: تلاش می کنیم با تامین منابع و امکانات لازم ، رفاه و آسایش همکاران فرهنگی و مسافران نوروزی را فراهم نماییم. معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هم در این جلسه باارائه گزارشی گفت : ستاد اسکان آموزش و پرورش استان تعداد 201 اتاق کلاسی در 30 باب مدرسه با ظرفیت پذیرش 25هزار نفر در طول تعطیلات نوروز سال 1391 امکانات رفاهی مورد نیاز جهت پذیرش میهمانان نوروزی در سر تاسر استان البرز را مهیا کرده است.
وی خاطر نشان نمود که ثبت نام اینترنتی از 6 لغایت 24 اسفند ماه به نشانی زیر امکان پذیر می باشد :
WWW.ESKAN.MEDU.IR/ALBORZ
در این جلسه رئیس اداره تعاون وامور رفاهی نیز گزارشی از اقدامات وهماهنگی های انجام شده وپیشنهادات لازم در این خصوص را ارائه نمودند ومواردی برای اجرای مطلوب اسکان نوروز 91 نیز مصوب گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود