14 اسفند 1390
شماره خبر: 5457

12 اسفند نمود واقعی رسالت رسانه ای/ رسانه ها در انعکاس اخبار روز سرنوشت ،سنگ تمام گذاشتند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

12 اسفند نمود واقعی رسالت رسانه ای/ رسانه ها در انعکاس اخبار روز سرنوشت ،سنگ تمام گذاشتند

سپیدار آنلاین: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اصحاب رسانه، خبرگزاریها ،خبرنگاران، و نشریات استان البرز در خصوص انعکاس اخبار ازحضور پر شور مردم در پای صندوقهای رای( نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی) تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، البرز قادر آشنا در این خصوص گفت: حضور گسترده اصحاب رسانه ،خبرنگاران و عکاسان رسانه های استان البرز در جریان کامل برگزاری انتخابات مجلس نهم، در حقیقت اقدام ارزشمند جامعه رسانه ای استان با هدف تحقق منویات مقام مظعم رهبری مبنی بر حضور دشمن شکن مردم دراین انتخابات و انعکاس کامل این حماسه عظیم مردمی برای جهانیان بود. رسانه ها علاوه بر به تصویر کشیدن این حماسه عظیم مردمی، نقش مهم و غیرقابل انکاری نیز درایجاد فضای شور و نشاط در جامعه و آگاهی بخشی به مردم در راستای انتخابی اصلح و درست به عنوان هدف نهایی برگزاری انتخابات مجلس را، برعهده داشتند.که این امر موجب پویایی بیشتر و بهتر این رویداد مهم سیاسی، اجتماعی در استان سرفراز البرز شده است. مردم با بصیرت و غیرتمند ایران اسلامی و بخصوص جامعه رسانه ای استان البرز با حضور حماسی خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر در عمل نشان دادند این مردم پشتیبان انقلاب و ولی فقیه بوده و دست از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت.
حضور حماسی و عزتمندانه مردم ایران اسلامی در پای صندوقهای رای و گوش جان سپردن به فرامین مقام معظم رهبری بر همگان ثابت کرد که نقش و نسبت مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی مثال زدنی است و بدون تردید همانگونه که در مناسبتهای مختلف ملی مذهبی گذشته دیده ایم اینبار نیز درنهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور گسترده و میلیونی آحاد مردم در پای صندوقهای رای بوده ایم تا در پیروزی بزرگ ملت ایران در عرصه جهانی سهیم باشند. و این انعکاس اخبار مقدر نمی شود جز با تلاشهای شبانه روزی اصحاب رسانه .
دست مریزاد بر جامعه رسانه ای استان البرز.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود