17 فروردین 1391
شماره خبر: 6033

بخشی از مشکلات مالی پردیس کشاورزی در سال جدید رفع می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بخشی از مشکلات مالی پردیس کشاورزی در سال جدید رفع می شود

رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: بخشی از مشکلات مالی پردیس کشاورزی در سال جدید رفع می شود و این، خبر بسیار خوبی است.
منوچهر گرجی افزود: سال گذشته از نظر مالی چندان برای پردیس کشاورزی و منابع طبیهی دانشگاه تهران خوشایند نبود درحالیکه امسال، بخشی از مشکلات مالی مرتفع می شود.
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران ادامه داد: در بودجه سال نود و یک نیز رقم قابل توجهی به پردیس اختصاص یافته که این امر بسیار مطلوب است. این مسئول ضمن تشکر از تمامی همکاران به دلیل تلاشهای آنها در طول سال نود و تبریک سال نو گفت: پردیس در بخش تولید نیروی متخصص به طور مستقیم و در بخش تولید غذای سالم به صورت غیر مستقیم نقش دارد.
بازنگری در سرفصل دروس انجام شده است
گرجی ادامه داد: در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، در بخش تربیت نیروی متخصص در دو زمینه "آموزش راهبردی کشاورزی" و" افزایش مهارت و تجربه متخصصین" اقداماتی نظیر بازنگری در سرفصل دروس انجام شده است. رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: در بخش تولید نیز جلساتی با شرکتهای خارجی و داخلی برای تولید محصولات زیستی(ارگانیک) داشته ایم. این مسئول افزود: همکاری با موسسه استاندارد برای اعطای حق تایید محصولات ارگانیک نیز دنبال شده است و این امر از مهمترین فعالیتها است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود