7 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6569

انجمن تبلیغاتی استان البرز صاحب اساسنامه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

انجمن تبلیغاتی استان البرز صاحب اساسنامه شد

معاون مطبوعات، تبلیغات و اطلاع رسانی فرهنگ و ارشاد استان البرز گفت: اساسنامه انجمن تبلیغات استان البرز با هدف ساماندهی و افزایش کمی و کیفی بخش تبلیغات در این استان تدوین شد.
محمد طاهری با تاکید بر ضرورت ساماندهی اساسنامه ای برای کانونهای تبلیغاتی فعال در استان، افزود: هم اکنون و در مرحله نخست، اساسنامه انجمن توسط هیئت موسس کانونهای تبلیغاتی تدوین شده است و در مراحل بعدی، دوره های آموزشی نیز برای فعالان این عرصه برگزار می شود. وی گفت: ایجاد بستر مناسب برای آموزش حرفه ای به مدیران و کارمندان مراکز تبلیغاتی از اهداف مهم این انجمن است تا با آموزش حرفه ای شاهد رشد این حرفه مهم باشیم. طاهری همچنین از بررسی وضعیت کانونهای تبلیغاتی در این استان خبر داد و گفت: پیش از تدوین اساسنامه رقابت نابرابری میان کانونهای تبلیغاتی دارای مجوز و بدون مجوز استان حاکم بود که با تدوین اساسنامه این موضوع ساماندهی می شود. وی همچنین خبر داد که به زودی اساسنامه انجمن در سامانه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز تاسیس می شود. معاونی مطبوعاتی، تبیلغاتی و اطلاع رسانی فرهنگ و ارشاد البرز یادآور شد: کانونهای تبلیغاتی می توانند تا 10 اردیبهشت نظرات و پیشنهادات خود را درباره مفاد اساسنامه ارائه دهند تا پس از بررسی توسط هیئت موسس اعمال شود.
طاهری عضوپذیری در این انجمن را پس از بررسی و تدوین نهایی اساسنامه عنوان کرد و افزود: پس از انجام مراحل اداری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان برگزار خواهد شد. معاون مطبوعاتی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی استان البرز تصریح کرد: برای جلوگیری از خطاها و اقدامات غیرقانونی و همچنین به منظور توسعه کمی و کیفی کانونهای تبلیغاتی این مراکز ساماندهی و شده و اساسنامه آنها تدوین شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود