14 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6731

تقدیر از 626 معلم نمونه کشوری در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تقدیر از 626 معلم نمونه کشوری در البرز

به مناسبت فرارسیدن هفته معلم از 626 معلم نمونه شاغل در استان البرز که هم در سطح استانی و هم کشوری نمونه انتخاب شده‌اند، تقدیر شد.
مراسم تقدیر از این معلمان نمونه با حضور مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار، معاونان استاندار، رئیس و معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد. این فرهنگیان شاغل در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی استان البرز براساس شاخصه‌های ملی و کشوری حائز رتبه‌های برتر شده و در سطح استانی و ملی به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند.
* معلمان ایران جهادی عمل می‌کنند
رئیس اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز در بخشی از این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: مهم‌ترین شاخصه معلمان کشورمان این است که وظایف خود را با روحیه جهادی و ایثارگونه انجام می‌دهند. اکبر حلیمی افزود: از سوی دیگر نظام آموزشی ایران تفاوت‌ بسیاری با دیگر نظام‌های آموزشی به ویژه در غرب داشته و نگاه اصلی ما تربیت افراد متعهد و متخصص است. وی تصریح کرد: فرهنگیان کشور و معلمان ما با کم‌ترین امکانات و با کار جهادی تاکنون توانسته‌اند که از عهده این وظایف خطیر برآیند که این امر بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
* موفقیت‌های علمی کشور مرهون تلاش معلمان است
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای بزرگ علمی کشور به ویژه در حوزه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، دانش هوا و فضا و هم‌چنین ساخت تسلیحات دفاعی اشاره کرد و گفت: تمام این موفقیت‌ها مرهون تلاش معلمانی است که با کم‌ترین امکانات در سراسر کشور به انجام وظیفه مشغول هستند. رئیس اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: همه ما باید قدردان تلاش‌ها و ایثار جامعه فرهنگیان کشور باشیم و خوش‌بختانه دولت نیز اقدامات بسیار خوبی برای حلل مشکلات این عزیزان داشته است.
* 2500 مدرسه در استان البرز هوشمند شده است
حلیمی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارش عملکرد فعالیت آموزش و پرورش استان البرز پرداخت و گفت: اگر چه استان البرز به تازگی تأسیس شده اما اقدامات بزرگی در این استان برای کاهش فاصله با مناطق دیگر انجام شده است. حلیمی افزود: یکی از اقدامات ما هوشمندسازی 2 هزار و 500 مدرسه است که تأثیر بسیاری در افزایش کیفی آموزش‌ها به دانش‌آموزان داشته است. وی در پایان اظهار داشت: از سوی دیگر تمام تمهیدات لازم برای تغییر نظام آموزشی از سیستم ابتدایی پنج‌ ساله به سیستم شش ‌ساله در استان البرز انجام شده است و سال تحصیلی آینده با هیچ مشکلی این تغییرات را اعمال خواهیم کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود