10 شهریور 1392
شماره خبر: 72120

مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز برگزار می شود


تقی غیاثی تبار معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز اظهار داشت : مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته های پلی مکانیک، ساخت و تولید تیمی(تیمی 3 نفره)، مکاترونیک(تیمی 2 نفره)، طراحی مهندسی مکانیک، تراش CNC، فرز CNC، فناوری اطلاعات راه کارهای نرم افزاری برای تجارت، جوشکاری، کاشیکاری دیوار و کف، صافکاری خودرو، لوله کشی و گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، قنادی(شیرینی پزی) و آشپزی در روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 شهریور برگزار می شود.
غیاثی تبار افزود: این مرحله از مسابقات برای برگزیدگان مرحله شهرستانی با حضور 87 نفر رقابت کننده و 23 نفر کارشناس داور در مراکز شهید خدایی، شهید رهبری و زیبادشت برگزار می شود.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مرحله استانی مسابقات ملی مهارت در شناسایی نخبگان مهارتی استان اظهار داشت : این مرحله از مسابقات بصورت کاملاً عملی و در قالب پروژه انجام می شود و ارزشیابی مربوطه نیز مانند مسابقات مرحله کشوری صورت می پذیرد. غیاثی تبار عنوان نمود: برگزیدگان این مرحله از مسابقات پس از شرکت در اردوهای آماده سازی در رشته های مربوط در آبانماه سالجاری در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود