10 مرداد 1391
شماره خبر: 9620

محصولات فرهنگی در نمایشگاه قرآن با 50 درصد تخفیف ارایه می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

محصولات فرهنگی در نمایشگاه قرآن با 50 درصد تخفیف ارایه می شود

سپیدار آنلاین: مسوول ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی استان البرز با اشاره به افتتاح دومین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت گفت: محصولات فرهنگی در این نمایشگاه اعم از مكتوب و الكترونیك با 15تا 50 درصد تخفیف ارایه می شود.
حجت الاسلام 'حمیدرضا ولی زاده' با اشاره به اینكه این نمایشگاه امروز راس ساعت 30/18 افتتاح می شود، افزود: این نمایشگاه با بیش از 50 غرفه میزبان ناشران و فعالین قرآنی استان در زمینه های مختلف است. وی از غرفه های قرآن و نهج البلاغه ،ادوات تعزیه ،حجاب و عفاف و كودك و نوجوان به عنوان بخش هایی از این نمایشگاه نام برد و اظهار داشت: بعضی از ناشران و مولفان در شبهای برگزاری نمایشگاه از سالن این اداره كل برای برگزاری ویژه برنامه های خود استفاده خواهند كرد. وی همچنین برگزاری همایش قرآنی توسط جامعه القرآن استان را از دیگر برنامه های در ایام برگزاری نمایشگاه برشمرد و گفت: این همایش همزمان با نیمه ماه مبارك رمضان در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود. این مسئول با اشاره به اینكه به بخش كودك ونوجوان در نمایشگاه امسال توجه ویژه شده است افزود: در این بخش تمامی فعالیتهای آموزشی و قلمهای قرآنی ارایه می شود و همچنین ارایه مجلات، كتب قصه كودك و هنرمندانی كه برای كودكان در مهدها نمایشهای قرآنی ارایه می كنند، حضور خواهند داشت. وی اظهار داشت: همچنین تجلیل از حافظان قرآنی كه حافظ كل تا پنج جزء قرآن هستند و در آزمونهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شركت كرده و حائز رتبه شده اند در روز افتتاحیه (امروز) تجلیل می شوند. ولی زاده گفت: همچنین پنج شب از شبهای نمایشگاه به پنج شهرستان استان شامل نظرآباد، ساوجبلاغ، طالقان، اشتهارد و فردیس اختصاص دارد كه در این شبها مسئولین شهرستانی مربوط میهمان استان خواهند شد.
وی كیفیت و كمیت نمایشگاه بزرگ قرآن در سال جاری را به مراتب مناسب تر از سال گذشته ارزیابی كرد و اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته پیش بینی می شود بازدید كنندگان رضایت كاملی از این نمایشگاه داشته باشند . گفتنی است نمایشگاه تخصصی قرآن و عترت استان البرز از امشب به مدت 10 شب از ساعت 19الی 24 در محوطه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز واقع در خیابان مطهری كرج آماده بازدید علاقمندان است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود