15 مرداد 1391
شماره خبر: 9855

مدارس سمپاد در البرز افزایش می یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدارس سمپاد در البرز افزایش می یابد

سپیدار آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه تعداد کلاس های مدارس استعدادهای درخشان استان از مرز 123 کلاس گذشت، گفت: توسعه این مدارس از برنامه های تحولی آموزش و پرورش استان است.
اکبر حلیمی در خصوص توسعه فضای مدارس استعدادهای درخشان در استان البرز به خبرنگار مهر گفت: هم اکنون ظرفیت مدارس استعدادهای درخشان استان به 123 کلاس درس رسیده که این امر در نتیجه افزایش تقاضا برای حضور در این مدارس است. وی یادآور شد: دانش آموزان پایه راهنمایی و دبیرستان در این کلاسها به تحصیل مشغولند. وی اظهار داشت: با توجه به حجم و استقبال فراوان دانش آموزان دوره های راهنمایی و متوسطه برای حضور در مدارس استعدادهای درخشان و ارزیابی های به عمل آمده از توان علمی و بهره هوشی بالای فرزندان عزیز استان البرز از جمله برنامه های تحولی آموزش و پرورش استان البرز توسعه مدارس سمپاد است. وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید پایه اول راهنمایی وجود ندارد از رشد 259 درصدی تعداد دانش آموزان دوره راهنمایی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در سال تحصیلی 92-91 تعداد دانش آموزان راهنمایی هزار و 443 دانش آموز است.
حلیمی در مورد تعداد دانش آموزان مدارس متوسطه گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد هزار و 943 دانش آموز متوسطه مشغول به تحصیل هستند که در بخش متوسطه نیز قریب به 150 درصد رشد داشته ایم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود