17 مرداد 1391
شماره خبر: 9937

شرکت 112 اثر در دومین دوره جشنواره تئاتر استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شرکت 112 اثر در دومین دوره جشنواره تئاتر استان البرز

سپیدار آنلاین: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از ارسال 112 اثر و نمایشنامه برای شرکت در دومین دوره جشنواره تئاتر این استان خبر داد.
مجتبی ابراهیمی اظهار داشت: سال گذشته و همزمان با نخستین سال تاسیس استان البرز نخستین دوره جشنواره تئاتر استانی نیز در این البرز برگزار شد که به طور طبیعی نواقصی نیز داشته است. وی تصریح کرد: همواره در شروع هر کاری نواقص و کاستی‌هایی وجود دارد و ما با تجربه که از سال گذشته داشتیم، تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن جشنواره تئاتر استانی البرز در دومین دوره انجام دادیم. مدیر کل ارشاد استان البرز در پاسخ به این پرسش که برگزاری این جشنواره در چه مراحلی قرار دارد؟‌ گفت: همه اقدامات نخستین فراهم شده و با تلاشی که در اداره کل ارشاد داشتیم، آماده برگزاری پرشور جشنواره تئاتر استانی در البرز هستیم.
مشارکت پرشور هنرمندان البرزی در جشنواره تئاتر
ابراهیمی متذکر شد: پس از فراخوانی که برای این دوره داشتیم، شاهد مشارکت پرشور هنرمندان و به ویژه جوانان علاقه‌مند و با استعداد البرزی بودیم، تا جایی که 112 اثر برای شرکت در این رقابت فرهنگی و هنری به دبیرخانه ارسال شد. وی ادامه داد: پس از پایان زمان ارسال آثار و بازبینی نمایشنامه‌ها توسط هیئت داوری و بازبینی، در نهایت 13 اثر مورد تایید قرار گرفتند. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان داشت: همچنین با رایزنی‌ها و بررسی‌هایی که داشتیم هفت اثر به صورت مشروط تایید شدند و که با نمایشنامه‌نویسان دو جلسه برای رفع اشکالات و نواقص برگزار کردیم. به گفته ابراهیمی، از 112 اثر ارسالی به دبیرخانه دومین دوره جشنواره تئاتر استانی در البرز، چهار نمایشنامه در بخش جنبی و چهار اثر دیگر برای شرکت در بخش نمایش‌نامه‌خوانی انتخاب شدند. وی تاکید کرد: بازبینی نهایی آثار پذیرفته شده که متشکل از آثار تایید شده و آثار مشروط در نیمه شهریور ماه جاری انجام می‌شود و امیدواریم امسال جشنواره تئاتر استانی در البرز پرشورتر و با کیفیت بیشتر نسبت به دوره نخست برگزار گردد. لازم به توضیح است، این جشنواره از 30 شهریور ماه سال جاری به مدت یک هفته به میزبانی شهرستان کرج مرکز استان البرز برگزار می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود