27 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 122021

جلالي: قراردادم با سايپا 3ساله است

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو

جلالي: قراردادم با سايپا 3ساله است


سرمربي جديد تيم فوتبال سايپاي البرز گفت: قراردادم با اين باشگاه سه ساله است و خوشحالم که همچنان در فوتبال مي توانم خدمت کنم.
مجيدجلالي سرمربي محجوب که به آقامعلم فوتبال ايران مشهور است، براي فصل جديد باباشگاه سايپا به توافق رسيد وبا قراردادي سه ساله هدايت اين تيم را بر عهده گرفت.
جلالي مربي سرد و گرم چشيده فوتبال ايران بازهم همان اولويت هاي خود را داشته و براصولي که از ابتدا براي خود ترسيم کرده پايبند است و به هيچ وجه اخلاق را فداي فوتبال نمي کند. البته اين به آن معني نيست که تيم هايي که جلالي در آنها مربيگري کرده فوتبال را خوب بازي نمي کنند بلکه برعکس تيم هاي او فوتبال را هم خوب بازي مي کنند و اغلب هم تيم هايش نتايج خوبي درليگ برتر کسب کرده اند. لالي يک بار با تيم پاس تهران قهرمان ليگ برتر شده اما حقش شايد بيش از يک قهرماني در ليگ برتر بوده و به اعتقاد اکثر کارشناسان اگر وي کمتر بر روي اصولش پافشاري کند، احتمال ماندگاري اش در ليگ برتر بيش از اين خواهد بود و شايد عدد موفقيت هايش نيز بيشتر شود. مجيدجلالي پس ازقبول مسووليت هدايت تيم فوتبال سايپا درگفت وگويي تفصيلي پاسخ داد:
آقاي جلالي ضمن تبريک قبول مسووليت تيم سايپا، درباره برنامه هاي خود توضيحاتي ارائه کنيد؟
جلالي: خوشبختانه باشگاه سايپا استانداردهاو زيرساخت هاي لازم يک باشگاه موفق را داشته وکاردراين باشگاه برپايه اصول منظمي که همه به آن پايبند هستند انجام مي شود.
معتقدم اگر مدت زمان زيادي دراين تيم باقي بمانم مي توانم جواب لازم را بگيرم برهمين اساس قراردادم را با ابن باشگاه سه ساله منعقد کردم تا بتوانم برنامه هايم را به اجرا دربياورم واز اينکه امروز درفوتبال مانده و مي توانم خدمت کنم خوشحالم.
راجع به برنامه هاي تان توضيح نداديد؟
جلالي:برنامه هاي من دراين تيم برپايه سه محور است دردرجه اول مي خواهم سايپا در فصل جديد سبکي بازي کند که متعلق به آينده باشد، محور دوم برنامه هايم فعال سازي چرخه توليد بازيکن در اين تيم است که آن را دردستور کار دارم واميدوارم با همکاري مديريت،کادرفني تيم هاي پايه و اعضاي باشگاه به اين مهم دست پيدا کنم و محور سوم برنامه هايم در سايپا فرهنگ سازي است و مي خواهم فرهنگ فوتبال سالم را درسايپا که اتفاقا تيم اخلاق مداري نيز است را گسترش دهم.
تيم سايپا براي اينکه بتواند سبکي از فوتبال را که متعلق به آينده باشد بازي کند بايد بستر لازم را داشته باشد آيا اين بستر آماده است؟
جلالي: اسکلت و قالب تيم خوب است و سايپايي ها در فصل گذشته و در دور رفت عملکرد بهتري نسبت به نيم فصل دوم داشته است بايد آسيب شناسي کنيم چرا در دور برگشت اين طور شد و اين تيم دور از انتظار ظاهر شد بايد به اين موضوع اشراف پيدا کنيم. البته اسکلت تيم نه اينکه نيازبه ترميم نداشته باشد به طورحتم ما نيز بازيکناني به تيم اضافه مي کنيم.
پس معتقديد بااين ترکيب شمابه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود