1 آبان 1391
شماره خبر: 13715

مدیرکل ارشاد اسلامی البرز به عاملان ارسال پیامک های تخریبی هشدار داد

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو

مدیرکل ارشاد اسلامی البرز به عاملان ارسال پیامک های تخریبی هشدار داد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با هشدار به عاملان ارسال پیامک های تخریبی در استان، گفت: روشهای برخورد قانونی با اینگونه پیامک های غیراخلاقی و بی هویت در دست انجام است.
مجتبی ابراهیمی افزود: متخلفانی که مبادرت به ارسال اینگونه پیامک های بی هویت می کنند مطمئن باشند که با همکاری مراجع قضایی و شرکت ارتباطات سیار، هویت آنان قابل شناسایی بوده و برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت. وی تاکید کرد: تلاش این افراد بی هویت که با ارسال پیامک های تخریبی خود را به رسانه ها منتسب کرده تا فضای اطلاع رسانی استان را مورد خدشه قرار دهند نیز بی نتیجه خواهد بود، چراکه تک تک اصحاب رسانه و خبرنگاران استان نه تنها دارای شناسنامه هستند بلکه خودشان برای برخورد با اینگونه بی اخلاقی ها بیشترین پافشاری را دارند. ابراهیمی اظهار داشت: براساس اطلاعات واصله اینگونه پیامک های تخریبی بیشتر اعضای شورای اسلامی و شهرداری کرج را مورد هدف قرار داده، در حالی که مدیریت شهری کرج از جمله مجموعه های موفق و مورد رضایت عموم مردم به شمار می رود و این نشان می دهد که عاملان این پیامک های غیراخلاقی و تفرقه جو بیشتر تخریب چهره های خدمتگزار به مردم را دنبال می کنند. وی گفت: با توجه به حساسیت و وسواس موجود بین خبرنگاران و اهالی رسانه استان البرز، اطمینان دارم که این معدود افراد ناآگاه و بدون هویت نخواهند توانست با این روشها و رفتارهای غیراخلاقی و غیرقانونی خود کوچکترین لطمه ای به فضای رسانه ای و شخصیتها و مدیران زحمتکش استان وارد کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تاکید براینکه تهمت، تخریب و افترا همواره در آموزه های دینی ما مورد نکوهش بوده است، افزود: با تعامل و همدلی که بین مسوولان اعم از قضایی، اجرایی و انتظامی استان وجود دارد، اجازه نخواهیم داد که چند نفر انگشت شمار با سو استفاده از فناوری و بکارگیری چند خط تلفن همراه در اوج بی اخلاقی، مسوولان را مورد بی حرمتی قرار دهند. وی ابراز اطمینان کرد: با اقدامات و تمهیدات در نظر گرفته شده و برای پیشگیری از ایجاد فضای تشویش افکار عمومی در استان، چنانچه ارسال پیامک های بی هویت و تخریبی ادامه یابد، عاملان آن هرچه زودتر مورد شناسایی قرار گرفته و به دست قانون سپرده خواهند شد.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود