19 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141659

قید همکاری باشورای شهر کرج را زدیم

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو

قید همکاری باشورای شهر کرج را زدیم


رئیس خانه کشتی البرز با اشاره به مشکلات به وجود آمده در پرداخت مطالبات کشتی گیران، گفت: متاسفانه شورای شهر کرج علیرغم وعده هایی که داده بود به تعهداتش عمل نکرد و در بحث مالی خلف وعده کرد.
حضور البرز در لیگ برتر کشتی کشور در سال گذشته هر چند موفقیت هایی برای این استان در پی داشت و کسب عنوان سومی باشگاه های جهان را برای این منطقه پر استعداد کشور رقم زد اما حواشی و اتفاقات زیادی را به دنبال خود داشت. عدم پایبندی شورای شهر کرج به پرداخت مطالبات هیئت کشتی و کشتی گیران این هیئت ورزشی استان البرز را با مخاطرات زیادی روبرو کرد.
امسال نیز فدراسیون کشتی، فهرست تیم هایی که برای حضور در فصل جدید اعلام آمادگی کرده اند را اعلام کرد که در دو بخش فرنگی و آزاد نام نماینده البرز هم دیده می شود. به بهانه این اعلام آمادگی دوباره، به سراغ مسیب دهبالایی رفتیم و با وی درباره رویکرد این هیئت برای حضور در فصل جدید لیگ برتر به گفتگو نشستیم. به نظر می رسید پس از اتفاقات سال گذشته رغبتی برای حضور در لیگ برتر نداشته باشید، این اعلام آمادگی بر چه اساسی است؟ ما سال گذشته حضور ارزشمندی در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی داشتیم و در نهایت هم تیم کشتی آزاد ما در کنار دو نماینده دیگر کشورمان راهی مسابقات جام باشگاه های جهان در شهر نکاء مازندران شد و عنوان ارزشمند سومی را با بهره گیری از جمعی جوان جویای نام کسب کرد. از حیث فنی این اتفاق بازخوردهای خیلی خوبی برای ما داشت و توان و عیار استان البرز را بار دیگر به همگان نشان داده شد. در امور مالی با مشکلات حادی مواجه شده اید؟ بله متاسفانه شورای شهر کرج علیرغم وعده هایی که داده بود به تعهداتش عمل نکرد و در بحث مالی خلف وعده کرد تا ما در پرداخت مطالبات کشتی گیران خود با مشکل جدی روبرو شویم. پیگیری های زیادی در این خصوص داشتیم اما متاسفانه راه به جایی نبردیم و به همین دلیل امسال ترجیح دادیم برخلاف پیشنهاد برخی دوستان که ما را ترغیب به همکاری دوباره با شورای شهر کرج و شهرداری برای تیمداری می کردند قید آنها را بزنیم و عطای همکاری با آنها را به لقایش ببخشیم. برای فصل جدید برنامه مشخصی دارید؟ در بخش آزاد، مذاکراتی را با یکی از واحدهای تولیدی به نام البرز داشتیم. دوستان در این واحد تولیدی مجاب شدند هزینه های حضور نماینده البرز در لیگ برتر در بخش آزاد را پرداخت کنند. در بخش فرنگی نیز اقداماتی داشته ایم تا زمینه حضور این تیم را نیز در لیگ برتر فراهم کنیم با چند شرکت در این خصوص صحبت کرده ایم با این حال در نهایت اگر موفق به جذب حامی مال نشویم تیم را با نام هیئت کشتی البرز در مسابقات شرکت می دهیم. ترکیب این دو تیم چگونه بسته خواهد شد؟
ما در استان هم در بحث مربی و هم کشتی گیر شرایط خوبی داریم اما به مانند دیگر تیم ها حضور حرفه ای در لیگ برتر نیازمند لحاظ پارامترهای دیگری هم هست که در این خصوص ما تلاش می کنیم با ترکیبی از ورزشکاران بومی و غیر بومی در مسابقات حاضر شویم و هدف گذاری مان هم رفتن به روی سکو است. برنامه ای برای میزبانی برخی از مراحل لیگ برتر دارید؟
به طور قطع در فصل جدید میزبانی این مسابقات را در دو بخش آزاد و فرنگی پذیرا خواهیم بود. سال گذشته هم تلاش کردیم این اتفاق بیفتد اما میسر نشد با این حال تجربه کافی در خصوص برگزاری مسابقاتی در این سطح را داریم و در فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی را به کرج هم خواهیم آورد. رتبه بندی هیئت های استانی کشتی اعلام شد و البرز رتبه پنجم کشور را کسب کرد، این جایگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟ به نظر من قرار گرفتن ما در جمع ۵ استان برتر کشور یک موفقیت ارزشمند محسوب می شود. ما نسبت به سال ۹۲ دو پله صعود کردیم و بالاتر از استان هایی چون کرمانشاه، همدان و قزوین قرار گرفته ایم. به نظر روند خوبی برای کشتی البرز ایجاد شده و در سال جدید هم می توانیم با رفع برخی معایب کار صعود بهتری در رتبه بندی استان های کشور داشته باشیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود