5 خرداد 1394
شماره خبر: 142773

روابط عمومی ،تبلور همدلی و هم زبانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو

روابط عمومی ،تبلور همدلی و هم زبانی است


بیست و هفتم اردیبهشت هر سال به عنوان روز روابط عمومی نام گذاری شده است، در استان البرز مراسم دوسالانه انتخاب هیات رئیسه شورای سیاست گذاری روابط عمومی دستگاه های استان برگزار و جمعی متشکل از 10 نفر انتخاب می شوند..
سایت خبری پیام سپیدار ،به همین مناسبت با داود علیزاده که یکی از اعضای انتخابی هیات رئیسه روابط عمومی دستگاه های استان البرز می باشد ،گفتگویی را ترتیب داده است که حاصل این گفتگو از نظرتان می گذزد.
لطفا ضمن معرفی خودتان از سابقه خدمتي خود براي خوانندگان روزنامه بگوئيد:
داود عليزاده هستم، متولد تیرماه 1357. ليسانس حقوق قضايي دارم و به عنوان مدير روابط‌عمومي بانك مهر اقتصاد استان تهران و البرز با 10 سال سابقه مديريتي در عرصه روابط عمومي در حال خدمت هستم.
در مورد اهمیت نقش روابط‌عمومی در سازمان‌ها و ادارات توضیحی ارائه دهید.
روابط‌عمومی به عنوان هنر هشتم و دستاورد قرن بیستم، علی‌رغم این که نسبت به سایر علوم علم جدیدی است، اما توانسته رده‌های عالی علمی و آزمون و خطا را به سرعت طی نموده و در سازمان‌ها و مؤسسات به عنوان وزنه‌ای قوی و انکارناپذیر جا باز کند. به جرأت می‌توان گفت امروزه هیچ موسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمی‌توان یافت که روابط‌عمومی نداشته باشد، چراکه نیاز به شناخت و درک متقابل به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف، امروزه در سازمان‌ها و ادارات به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است. این ارتباط که از آن به عنوان روابط‌عمومی یاد می‌شود یکی ازمهمترین و با ارزش‎ترین عوامل موثر در سرنوشت هر موسسه و گروه محسوب می‌شود. در دنیای امروز روابط‌عمومی‌ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها تلقی می‌‌شوند. امروزه نقش روابط‌عمومی و حیطه فعالیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست. تمامی فعالان جامعه در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... جویای روابط‌عمومی‌هایی هستند که آنان را در طراحی روش‌های معقول و تعیین خط‌مشی‌های مرتبط با آینده یاری دهند.
از اهداف و برنامه خود در هیات رئیسه روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز بگوئید
در ابتدا از اعتماد همکاران خود در دستگاه های اجرایی استان تشکر کرده و امید وارم بتوانم پاسخ اعتمادشان را بدهم. رسالت روابط عمومی چیزی به جز تبلور همدلی و همزبانی نیست، چه در داخل مجموعه و چه در تعامل آن مجموعه با مشتریان و دیگر مجموعه ها. و آنچه روشن است من نیز هم چون دیگر همکاران خود تمام تلاش خود را در راستای تحقق اهداف شورای روابط عمومی دستگاه های اجرائی استان البرز به کار میگیرم و امیدوارم با عنایت خداوند منان در این راه موفق باشم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود