28 دی 1394
شماره خبر: 156826

احدی خیلی زود از این دنیا رفت

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو

احدی خیلی زود از این دنیا رفت


جعفر مختاری‌فر در گذشت رضا احدی یکی از پیشکسوتان استقلال و تیم ملی را به خانواده ورزش، فوتبال، باشگاه استقلال و خانواده احدی تسلیت گفت.
جعفر مختاری فر اظهار کرد: با رضا در تیم ملی و ستقلال هم بازی بودم . واقعا متاسف شدم که یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران بدون آن که به حقش در فوتبال برسد جمع دوستانش را ترک کرد.
وی افزود: یکی از خوب‌های فوتبال ایران را که هم در زمینه فنی و هم در زمینه اخلاقی سرآمد بود را از دست دادیم و امیدوارم از این پیش بیشتر قدر یکدیگر را بدانیم. مختاری فر ادامه داد: احدی یکی از بی حاشیه‌ترین فوتبالیست های ایران بود و وقتی نتوانست در عرصه مربیگری جایگاهی برای خودش پیدا کند تصمیم گرفت مثل من ناخواسته از فوتبال دور بماند. بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: رضا از من کوچکتر بود. به لحاظ فنی زبانزد بود و به راحتی یکی دو بازیکن را از پیش رو بر می‌داشت و در اخلاق هم یکی از بهترین‌ها بود و هیچ مشکلی با کسی نداشت. در روزگاری که رفاقت‌ها برای منفعت طلبی است رضا از معدود ورزشکارانی بود که پای رفاقت می‌ایستاد و خیانت نمی‌کرد. مختاری‌فر یادآور شد: رضا به لحاظ تفکری نیز بسیار شفاف و مثبت اندیش بود و اگر بگوییم علاوه بر اخلاق در تفکر نیز لطیف بود پر بیراه گفته‌ایم. کاپیتان سابق استقلال تهران تاکید کرد: من بعد از فوتبال نیز با احدی در ارتباط بودم و بارها در مغازه لباس فروشی‌اش او را می‌دیدم و با هم از فوتبال صحبت می‌کردیم. وی با تسلیت مجدد به خانواده احدی و فوتبال ایران،گفت: رضا خیلی زود و البته مظلومانه از بین ما رفت. به خوانواده احدی، استقلال و فوتبال ایران این ضایعه بزرگ را تسلیت می‌گویم. مختاری فر یادآور شد: باید بیش از این ها مراقب احدی و امثال او می بودیم. اگر به رضا تیمی می‌دادیم تا مربیگری کند آیا راه دوری می‌رفت؟ باید امثال احدی مربی می‌شدند نه افرادی پا به توپ نزده‌اند و الان در فوتبال این مملکت هم مربیگری می‌کنند و هم جایگاه دارند. وی افزود: رضا عاشق فوتبال و مربیگری بود اما به خواسته‌اش نرسید و ناکام از این دنیا رفت.مختاری فر با انتقاد از مدیران فوتبال گفت: واقعا نمی‌دانم چرا پیشکسوتان فوتبال ما به این راحتی و در تنهایی رختشان را برای آن دنیا می‌بندند و عین خیالمان هم نیست. امروز احدی رفت و فردا نیز نوبت من خواهد شد. وی افزود: هیچ توجهی به پیشکسوتان نمی شود و نمی دانم چه سیستم و تفکری پشت این موضوع وجود دارد. رضا احدی از سال‌های 1359 تا 1365 در جمع استقلالی‌ها حاضر بود، سپس به مدت دو سال در آلمان و در باشگاه روت وایس هسن این کشور توپ زد، وی سپس به جمع آبی پوشان بازگشت و تا سال 1370 در این تیم حضور داشت، وی پس از آن چند سال نیز در جمع پرسپولیسی ها و سپس ذوب آهن بازی کرد. رضا احدی صبح امروز دوشنبه به دلیل بیماری در سن 53 سالگی درگذشت .

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود