8 شهریور 1393
شماره خبر: 128270

کوله باری از جنس خدمت توشه کاروان هیئت نمایندگان دولت تدبیر و امید البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش



کوله باری از جنس خدمت توشه کاروان هیئت نمایندگان دولت تدبیر و امید البرز


کاروان نمایندگان هیئت دولت تدبیر و امید در البرز پس از یک هفته سفر به شهرستانهای مختلف استان البرز، پس از گلباران گلزار شهدای روستای ولیان شامگاه گذشته به استان بازگشت؛ کاروانی که پس از 3 تأمل،امروز توشه ای یکساله را رهاورد سفر خود ساخته است.
سفر یک هفته ای کاروان دولت تدبیر و امید البرز با سفر به جای جای شهرستانهای البرز شامگاه پنج شنبه به استان رسید. کاروان نمایندگان دولت تدبیر و امید در رأس استاندار البرز،معاونان، مدیران کل استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی با تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل سفر یک هفته ای خود را به مناسبت گرامیداشت هفته دولت آغاز کرد. شهرستانهای طالقان، نظرآباد،کرج، فردیس، اشتهارد و ساوجبلاغ مقصد این کاروان در سفر به دور استان البرز بود. دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی، سرکشی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، دستگیری از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام و بهزیستی محورهایی از سفر این کاروان به شمار می رفت.
سفری که بارقه امید را در جای جای البرز گسترد
کاروان نمایندگان تدبیر و امید، با تدبیر در هر شهرستان گام نهاد و با افتتاح پروژه های عمرانی، کشاورزی، صنعتی و...بارقه امید را بر دلهای مردمان هر شهر نشاند تا عمرانی و آبادانی را ارمغان دولت به مردم دارد... این کاروان غروب پنج شنبه، در روستای ولیان از توابع شهرستان ساوجبلاغ با گلبارارن و عطرافشانی مزار شهدای گلگون کفن این خطه از استان سرافراز البرز سفر خود را پایان بخشید. امروز کوله باری از مسائل و دغدغه هایی از جنس خدمت گزاری با قرابت و همدلی بیش از پیش مدیران ،توشه و رهاورد سفر مدیران ارشد به شهرستانها شده است.
3ماه تأمل، یکسال تجربه، توشه کاروان تدبیر و امید البرز
هیئت دولت البرز به ریاست "سیدحمیدطهایی" استاندار محترم نماینده عالی دولت در این استان پس از 3 ماه تأمل، تجربه ای یکساله را توشه ساخت و از این پس رهاوردهای این سفر را در بطن تصمیم گیری های کلان استان جاری و ساری می دارد. کاروان نمایندگان دولت تدبیر و امید در مسیر راه دولت یازدهم ،گردنه های پر پیچ وخم را با عزم جهادی مدیران پرتلاش و همتی چندین برابر ادامه می دهد و به قله های سرافرازی و امید خواهد رسید. بی گمان افق روشنی فرا سوی این قله ها در انتظار مردمان استان شهید پرورالبرز خواهد بود...

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود