18 خرداد 1394
شماره خبر: 143387

دعوای مدیران برای یک صندلی!

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

دعوای مدیران برای یک صندلی!


یکی برای گسترش قدرت و دیگری برای آن که نشان دهد از ذکاوت و هوشیاری قابل قبولی برخوردار است، برای رسیدن به جایگاهی خاص با یکدیگر به رقابت می پردازند.
از هل دادن در مترو ، تا بازی کردن نقش یک بیمار برای نشستن یا اعمال قدرت برای تصاحب یک میز یا صندلی ، در همه موارد به صورت پیدا و پنهان جنگی برای در اختیار گرفتن امتیازی خاص در میان است! یکی می خواهد هر چه سریعتر جایی پیدا کند ، دیگری می خواهد در صندلی جلو ماشین بنشیند و برخی نیز به فکر لابی برای در اختیار گرفتن قدرت در مجموعه ای دیگر هستند! یکی برای گسترش قدرت در بخش های مختلف و دیگری برای آن که نشان دهد از چه ذکاوت و هوشیاری قابل قبولی برخوردار است دست به استفاده از این روش ها می زنند! تازه ترین دعوایی که در بخش مدیریتی استان البرز در حال وقوع است ، دعوا بر سر به دست آوردن صندلی هیات مدیره در یک باشگاه فرهنگی ورزشی است. در این دعوا ، گروهی از مدت ها قبل با ارسال نامه ، نفر مورد نظر خود را به مدیر سابق یک گروه خودروسازی معرفی کرده است و در مقابل گروهی دیگر نیز برای مقابله با این خواسته غیر منطقی ، در حال ایجاد شرایطی برای معرفی و جایگزین شدن نفر اصلح تر هستند!
این در حالی است که هنوز شرایط ماندگاری مجدد این تیم در استان البرز مسجل نشده و معلوم نیست چرا این دعوا به صورت پنهان در حال جریان است! وقتی قرار نیست باشگاهی در استان البرز به فعالیت خود ادامه دهد ،آیا لزومی به حضور فردی از استان در هیات مدیره این باشگاه وجود خواهد داشت؟ به طور قطع عدم تعامل منطقی دستگاه ها ، سبب تداخل وسرکشی در کارها و در نهایت تصمیم گیری های غیراصولی و روی دادن آن چه نباید روی دهد خواهد شد. وقتی همه به وظایف خود آگاه باشیم ، مشکلات کمتر پدیدار می شود و کارها به شکل بهتر و منسجم تری در جریان خواهد بود ، وقتی برای رسیدن به امتیازی (صندلی) از سوی دو طیف مجزا در استان ، تحرکات پیدایی صورت می پذیرد ، علاوه بر شکل نامبارک برای استان ، اثر گذاری مناسب نیز به طور قطع در پی نخواهد داشت!

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود