21 تیر 1394
شماره خبر: 145386

مقصر این عزا خودمان هستیم!

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

مقصر این عزا خودمان هستیم!


بعد از هجمه‌های سنگینی که در یک سال گذشته بر علیه سایپا اتخاذ شد و از نوع فعالیت این تیم در استان گلایه شد، سایپایی‌ها به خواست مدیران البرز جامه عمل پوشاندند و به صرافت رفتن از البرز و حضور مجدد در تهران افتادند که این امر شوک بزرگی به البرز وارد کرد.
بعد از رایزنی مدیران ارشد سایپا با فدراسیون مبنی بر بازگشت به تهران و حتی ثبت قراداد بازیکنان در هیات فوتبال این استان به دستور کفاشیان، البرزی‌ها را به تکاپو انداخت تا این تیم را مجددا حفظ کنند. در نشستی که چندی پیش به همت کانون مربیان فوتبال البرز در هیات فوتبال برگزار شد دو نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی حرف‌های جالبی در خصوص رفتن سایپا از البرز زدند که بیان داشتند با هجمه‌هایی که در چند وقت اخیر به خصوص بعد از آمدن گل محمدی در راس ورزش استان انجام شد، رفتن این باشگاه از استان البرز طبیعی است. کولیوند و اکبریان در این نشست گفتند تکلیف ماندن و یا نماندن سایپا در جلسه‌ای که هفته آینده برگزار خواهد شد، مشخص می‌شود و اگر تصمیم بر رفتن این تیم باشد نباید عزا گرفت!
باید به فکر جایگزینی برای سایپا باشیم
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه هفته آینده تکلیف ماندن یا نماندن سایپا در استان البرز مشخص خواهد شد. محمد جواد کولیوند در نشست کانون مربیان هیات فوتبال استان البرز گفت: نشست‌های متعددی با اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا برگزار کردیم که در آن موضوعاتی را اشاره کردند که ما جز ریختن عرق شرم چیزی برای گفتن نداشتیم.
وی افزود: باید قبول کنیم بیش از 60 درصد خواسته‌های باشگاه سایپا در البرز انجام نشد و این در حالی است که حضور یک تیم لیگ برتری در استان متضمن تهیه امکاناتی است که ما در اجرای کامل آن موفق نبودیم. کولیوند ادامه داد: وقتی نتوانیم به صورت مطلوب حمایت و پشتیبانی لازم را به جا بیاوریم، طبیعی است که مدیران یک تیم لیگ برتری مثل سایپا بخواهند استان دیگری را برای فعالیت‌های خود انتخاب کند. وی گفت: با این وجود پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم، چندین جلسه با وزیر ورزش داشته‌ایم و با مدیران گروه خودروسازی و باشگاه نیز به صحبت پرداختیم، اعتقاد دارم رفتن و یا ماندن این تیم از استان البرز پنجاه پنجاه است. کولیوند اضافه کرد: در جلسه‌ای که در هفته آینده انجام خواهیم داد تکلیف ماندن و نماندن این تیم مشخص خواهد شد، در این جلسه وزیر ورزش و مدیران باشگاه سایپا و استان البزر حضور خواهند داشت. وی با بیان این که سایپایی‌ها از معاون اول رییس جمهور برای رفتن به تهران دستور گرفته‌اند، گفت: تمام توان خود را برای ماندگاری این تیم در استان البرز به کارخواهیم بست و امیدوارم در این کار موفق باشیم. این نماینده مجلس ادامه داد: به طور قطع سایپا در صورت ماندن در استان مطالباتی از استان خواهد داشت که این موارد را نیز بایستی در نظر گرفت! وی با ابراز امیدواری از جایگزین شدن یک تیم دیگر در صورت رفتن سایپا ، گفت: شرکتی در اشتهارد در حال خرید باشگاه راه آهن است و اگر سایپا برود به طور قطع برنامه دیگری را اجرا خواهیم کرد.
با رفتن سایپا نباید عزا بگیریم
دیگر نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیزگفت: باعث رفتن سایپا به تهران خودمان بودیم و با فشارهایی که ایجاد کردیم مدیران این باشگاه را برای رفتن از استان البرز مجاب کردیم.
عزیز اکبریان افزود: یک سال تمام با صحبت‌ها و مصاحبه‌های گوناگون آبر و و حیثیت سایپا را بردیم و حالا که در راه عزیمت به تهران هستند به فکر این افتاده‌ایم این تیم را نگه داریم. وی ادامه داد: چند بار در محافل مختلف از سایپا حمایت کردم که این موضوع سبب شد در استان البرز به سایپایی بودن متهم شوم! رفتن سایپا از استان البرز حاصل فشارهایی است که به این باشگاه آورده‌ایم. اکبریان اضافه کرد: با کارهایی که در استان کردیم مدیران این باشگاه را متفاعد به رفتن کردیم و امروز که در صدد رفتن هستند داریم منت آنها را می‌کشیم! غرور استان را بیشتر از این نباید خدشه دار کرد، نباید با رفتن این تیم عزا بگیریم. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: با رفتن سایپا از استان البرز دنیا به آخر نخواهد رسید اما نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از تمام توان خود برای منصرف کردن مدیران سایپا استفاده خواهند کرد. اکبریان در پایان یادآورشد: چندین بار با وزیر صحبت کرده‌ایم و ایشان نیز مخالف رفتن این تیم از البرز هستند. ما موافق ماندن سایپا هستیم و خواهیم بود و تلاش لازم را برای نگه داشتن سایپا در البرز انجام می‌دهیم.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود