21 آبان 1394
شماره خبر: 152695

وقتی که خواب باشیم

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

وقتی که خواب باشیم


ورود رییس جمهوری به موضوع اعزام بانوان به رقابت های گرند پریکس گواتمالا برخی ها را خوشحال و برخی دیگر را نیز متعجب کرد.
با دستور رییس جمهوری و پیگیری های وزارت ورزش و وزارت امور خارجه تیم ملی فوتسال بانوان به رقابت های گرندپریکس گواتمالا اعزام خواهد شد ، اتفاقی که طیفی را خوشحال و طیف دیگر را متعجب کرد.
خوشحال ها دستور رییس جمهور را نشانه توجه ایشان به ورزش قلمداد می کنند و متعجبین ، جایگاه رییس جمهور را بسیار بالاتر از آن می دانند تا به موضوعاتی مانند اعزام تیم ها ورود کند.
در این مقال با خوشحال ها کاری نداریم چرا که حق طبیعی آنان است که شاد باشند ، اما در جواب متعجب ها چند خطی را به یادگار و صرفا جهت اطلاع می نویسم. متعجبینی که ورود رییس جمهور به این موضوع را دون از شان وی می دانند آیا به دکتر حق می دهند بر سر 'غفلت زده ها' نهیب بزند و با رفع مشکلات 'دم دستی' به آنان بفهماند از غافله 'اعتماد مردم و ورزشی ها' عقب مانده اند و باید فکری اساسی برای آینده کاری خود داشته باشند؟ آیا پرزیدنت روحانی که بازی ایران _ آرژانتین در جام جهانی 2014 را با لباس راحتی تماشا کرده است حق ندارد با حل کردن مشکلات دم دستی نشان دهد انتخاب گزینه چهارمش (گودرزی) برای وزارت ورزش نتیجه لج بازی مجلسی ها و نسبت دادن های کیلو کیلو آنان به گزینه های قبلی وی بوده است ؟ وقتی همه خواب باشیم و به درستی وظایفمان را انجام ندهیم ، نتیجه آن می شود که دکتر روحانی به این موضوعات ورود می کنند و طیفی را خوشحال و طیف دیگر را انگشت به دهان باقی می گذارد. وقتی فدراسیون فوتبال در خواب باشد ، وزیر ورزش دستور رسیدگی به مشکلات داوری می دهد و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در کار تیم ها دخالت می کند به تاج دستور می دهد مانع بازی فلان بازیکن شود! وقتی فدراسیون فوتبال در خواب غفلت گذران عمر کند 'حواشی ریز و درشت دیده دیده نمی شود' ، 'دعوای کی روش و اسدی شدیدتر می شود' ، 'مشکلات داوری پر رنگ تر می شود' ، 'بی احترامی به شخصیت فدراسیون عمیق تر می شود' و 'ترمز بی احترامی ها کشیده نمی شود'.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود