29 بهمن 1394
شماره خبر: 158915

چهره های انتخاباتی برای البرز ها مشخص شد

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

چهره های انتخاباتی برای البرز ها مشخص شد


با آغاز زمان قانونی تبلیغات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، هزاران عکس از نامزدهای این دوره از انتخابات بر سینه تابلوهای پارچه ای تبلیغاتی در استان البرز نقش بست و چهره های انتخاباتی برای مردم مشخص شد.
مسئولان اجرایی استان البرز برای جلوگیری از تخریب سیمای مناطق شهری و روستایی، جایگاه های مناسب تبلیغاتی از چند روز پیش برای انجام تبلیغات نامزدها آماده کردند. صبح امروز با شروع تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس، صدها هوادار عکس به دست در جای جای کلانشهر کرج و دیگر مناطق استان البرز، رقابت کاغذی نامزدها را کلید زدند. در نخستین ساعات زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، هزاران عکس ، پوستر و تراکت تبلیغاتی ، سیمای شهرها و روستاهای استان البرز را تبلیغاتی کردند.برافراشته شدن پرده نوشته ها و تصاویر این نامزدها بر فراز دیوار ها،خودروها و شیشه مغازه ها حکایت از رقابتی فشرده دارد، رقابتی که با گشوده شدن ده ها ستاد اصلی و فرعی ، ماراتن مجلس دهم را نفس گیر کرده است. دراین حال، تبلیغات کاغذی تنها به عکس و پوستر بسنده نکرده و ویژه نامه های نشریات سراسری و محلی را هم با خود ه مراه کرده است. تهیه و توزیع صدها نسخه ویژه نامه ها در استان البرز، بیانگر آن است که این روزها تیراژ نشریات هم حسابی بالا رفته است. از سوی دیگر فضای مجازی که چند سالی است دریچه جدیدی از فناوری بر روی مردم گشوده، لحظه به لحظه با تبلیغات نامزدهای انتخاباتی،تلفن های همراه مردم را به صدا می آورد. امروز شور وحال خاصی در شهرهای استان البرزبه وجودآمده و طبق گزارش ها ، نامزدهای انتخاباتی هم برای انجام سخنرانی در بین مردم در مکان های خاص به راه افتاده اند. گزارش خبرنگارایرنا حاکی از آن است که ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی با پخش شربت و شیرینی از مردم پذیزایی می کنند. معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج نیز صبح پنج شنبه در نشست نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد ، فردیس و آسارا گفت: نامزدهای انتخاباتی نباید اجازه بدهند رقابت انتخاباتی رنگ کینه و خصومت به خود بگیرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، محمدتقی ایرانی در این نشست که با حضور مسئولان، مجریان و ناظرین انتخابات استان البرز برگزار شد، افزود: انتخابات عرصه حضور پررنگ و شناسنامه دار مردم در صحنه انقلاب اسلامی است و همه باید تلاش کنند باهمدلی و همزبانی و رعایت قانون و اخلاق اسلامی ، انتخابات با نشاطی در فضای سیاسی کشور رقم بخورد. فرماندار کرج در ادامه بر ضرورت رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات توسط نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و گفت: همانطور که مجریان و برگزارکنندگان انتخابات، برای امانتداری، حفاظت از آراء مردم و رعایت حق الناس مسئولیت دارند، داوطلبان نیز باید خود را نسبت به رعایت قانون ملزم بدانند و اجازه ندهند عرصه کوتاه مدت رقابت انتخاباتی، به فضای کینه و خصومت تبدیل شود. معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: عملکرد نامزدهای انتخابات توسط مردم رصد می شود و مردم برای انتخاب فرد اصلح ، به رفتار کاندیداها نمره می دهند.
وی خطاب به نامزدهای انتخابی گفت: شما با شرکت در عرصه انتخابات ، در ویترین قضاوت مردم هستید و خود را در معرض رای مردم قرار داده اید. وی با اشاره به ضرورت ارائه برنامه های قابل اجرا در تبلیغات نامزدها افزود: ما پیرو دین مبین اسلام هستیم که این شرع مقدس، تاکید بسیاری به رعایت اصول اخلاقی ازجمله صداقت و عمل به وعده کرده است.بنابراین از داوطلبین انتظار می رود تا با رعایت اخلاق اسلامی رفتار کنند وعده هایی به مردم ندهند که اجرایی نباشد.وی با تاکید بر اینکه مهلت قانونی تبلیغات از روز 29 بهمن ماه آغاز می شود و تا پایان روز پنجم اسفند ماه به پایان می رسد،گفت: از داوطلبان انتظار می رود در تبلیغات خود صرفاً به ارائه برنامه خود و دفاع از شعارهای خودبپردازند و از تهمت و افترا به دیگران بپرهیزند. 61 نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد ، فردیس و آسارا و 22 نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان استان البرز برای راهیابی به مجلس دهم رقابت خود را آغاز کرده اند. استان البرز داری سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود