7 اسفند 1390
شماره خبر: 5236

نامزدهای استان البرز در روز سوم پر رنگ تر وارد میدان شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نامزدهای استان البرز در روز سوم پر رنگ تر وارد میدان شدند

برخی نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان البرز كه از آنا به عنوان نامزدهای مستقل نام برده می شود در روز سوم پررنگ تر وارد میدان تبلیغات شدند.
از سطح البرز، در روزهای اول و دوم پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای تحت حمایت برخی گروههای سیاسی در این استان بیشتر به چشم می خورد ولی از روز سوم تبلیغات نامزدهای مستقل جلوه دیگری به این انتخابات در استان البرز داده است.
براساس این گزارش برخی نامزدهای مستقل به پوسترها و تراكت های كوچك نیز بسنده نكرده و از بنرهای بزرگ و انجام تبلیغات گسترده در معابر پرتردد برای معرفی خود به مردم استفاده كرده اند. اغلب این نامزدها، علاوه بر درج شعارهای تبلیغاتی برروی بنرهاو پوسترها ، نام ، موقعیت شغلی قبل از نامزدی و برخی برنامه های خود را در مقابل دید عموم به نمایش گذاشته اند. در مقابل ،گروههای سیاسی مختلف نیز با حمایت از نامزدهای مورد نظر خود از بنرهای بزرگتر در مقابل ستادهای انتخاباتی آنان استفاده كرده اند ،بطوریكه ارتفاع بعضی از آنها هر بیننده ای را لحظه ای متوقف می كند. روند تبلیغات در استان البرز نشان می دهد هر چه به زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیك تر می شویم تبلیغات نامزدهای مستقل و گروهای مختلف سیاسی گسترده تر می شود.
انتخابات نهمن دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفند ماه جاری به طور همزمان در سراسر كشور برگزار می شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود