3 اسفند 1394
شماره خبر: 159114

البرز در مسیر انتخابات(10)

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

البرز در مسیر انتخابات(10)


فقط 4 روز به هفتم اسفند، زمان مشارکت شگفت آفرین سیاسی ملت ایران باقیمانده و تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گسترده تر ادامه دارد.
گرچه نامزدهای انتخابات فعالیت های گسترده ای را در تبلیغات محیطی و شهری برنامه ریزی کرده و اجرا می کنند، اما این باعث نشده که از حضور در فضای مجازی غافل شوند و از مزایای آن برای تبلیغ برنامه های خود استفاده می کنند. علاوه بر نظرسنجی های متعددی که در فضای مجازی در خصوص برخی از نامزدها صورت می گرفت، این روزها نظرسنجی هایی در خصوص تمایل مردم به جریان های عمده سیاسی کشور نیز در حال انجام است. 6 نامزد مجلس خبرگان رهبری در استان البرز که روزهای پایانی تبلیغات خود برای کسب 2 کرسی استان البرز در این مجلس را می گذرانند، نیز امروز دوشنبه به دعوت حوزه علمیه خواهران البرز در کرج، گردهم می آیند و به تشریح و تبیین مواضع خود در خصوص مسائل کشور می پردازند. معاون استاندار البرز و فرمانده وی‍ژه کرج نیز اعلام کرده که تبلیغات غیرقانونی برخی از نامزدها در سطح شهر امحاء شده تا رقابتی عادلانه بین 59 نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا برقرار شود. در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز که تا کنون 2 نامزد آن انصراف خود را از ادامه رقابت اعلام کرده اند، 18 نامزد انتخاباتی در حال رقابت هستند. بازار مناظره های انتخاباتی بین جریان های مختلف سیاسی و نامزدهای منتسب به آنها داغ است و قرار است امروز نیز یکی از این مناظره ها در کرج برگزار شود. استان البرز در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا 2 نماینده و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یک نماینده در مجلس دارد که 86 نامزد تائید صلاحیت شده برای آن به رقابت می پردازند.
رقابت انتخاباتی بین 6 نامزد تائید صلاحیت شده مجلس خبرگان رهبری نیز برای کسب 2 کرسی استان البرز در این مجلس در جریان است. تبلیغات انتخابات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن و مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن آغاز شده و به ترتیب تا 5 اسفند و 6 اسفند ادامه دارد. بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان البرز یک میلیون و 480 هزار و 131 نفر است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود