8 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161914

شركت رهساز گستر مهر سوت قطار لوکس کرج- مشهد را به صدا درآورد

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

شركت رهساز گستر مهر سوت قطار لوکس کرج- مشهد را به صدا درآورد


شرکت بین المللی رهساز گستر مهر با مدیریت صادقانه و ذکاوتمندانه دکتر مجید جلالی مهر و همچنین با بهره مندی از متخصصان مجرب و کارشناسان متعهد توانسته است پروژه های مختلفی از جمله ساخت کارخانه تولید سپتیک و فلزات در منطقه کردان کرج، ساخت کارخانه صنایع تولید و..
بسته بندی با نام تجاری رونیکا در منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام، فعالیتهای فرهنگی - ورزشی در قالب تیم فوتبال رهساز گستر مهر، انجام امور خیریه،حمایت از کودکان و زنان بی سرپرست و اسکان آنان زیر نظر بهزیستی، ساخت مدرسه و بیمارستان، کمک به جانبازان و معلولین، بازسازی کلانتریهای استان البرز، آزادی زندانیان، تامین جهیزیه و تامین مسکن، تجهیز و راه اندازی اتوبوس انتقال خون در کرج، کمک به افراد تحت پوشش بهزیستی و خانواده زندانیان با اهدا مواد و کالای مورد نیاز، ساخت مجتمع تفریحی-رفاهی و هتل، ساخت پارک آبی، خوابگاه دانشجویی و... را به سرانجام رسانده و در این مسیر حرکت کند و اینک در سال اقتصاد مقاومتی- اقدام و عمل با همت جهادی و در راستای خدمت به زائرین آستان قدس رضوی قطارهای لوکس اختصاصی استان البرز ویژه کرج – مشهد را بر روی ریل حرکت قرار دهد.
مدیرعامل شرکت رهسازگستر مهر در خصوص عملیات ساخت و اجرای این پروژه گفت: بحث قطارهای لوکس اختصاصی استان ویژه کرج- مشهد از سال 94 شروع و طی قراردادی با شرکت رجا و فراگیری علوم لازم در این زمینه فعالیت ها آغاز شد. دکتر مجید جلالی مهر ادامه داد: طبق برآوردها هر واگن مبلغ یک میلیارد تومان هزینه داشت که با کمی تغییر در یک سری مصالح و استفاده از مصالح و کالاهای با کیفیت ایرانی این مبلغ به 600 میلیون تومان کاهش پیدا کرد. وی افزود: این واگن ها به مدرن ترین سیستم های روز مانند تهویه، نمایشگر و سایر امکانات رفاهی مجهز است.
دکتر جلالی مهر بیان داشت: خوشبختانه با تجربه ای که در این زمینه بدست آوردیم و همچنین برآوردهای انجام شده هزینه هایی که طی 5 سال برگشت داده می شد با تدبیری که در این زمینه انجام شد سه ساله برگشت داده خواهد شد. جلالی مهر اظهار کرد: قرارداد مربوط به این واگن ها در دو رام رفت و برگشت است که هرماه یک واگن به واگن های لوکس موجود اضافه خواهد شد و تا پایان سال تمامی این واگن ها آماده بهره برداری خواهد شد. دکتر جلالی مهر ضمن اشاره به اشتغال زایی ایجاد شده در این زمینه تصریح کرد: امیدواریم در سال های آتی استان البرز بتواند به صورت تخصصی در این زمینه وارد شده و به درآمدزایی خوبی دست یابد.
مدیرعامل شرکت رهسازگستر مهر با اشاره به این مهم که یکی از اهداف این پروژه اشتغال زندانیان بود تصریح کرد: متاسفانه یکی از معضلاتی که زندانیان در زندان و پس از آن با آن روبرو هستند اشتغال است از این رو این مشکل در این پروژه مدنظر قرار گرفته شد. دکتر جلالی مهر در ادامه بیان کرد: رایزنی هایی در خصوص بازسازی واگن ها در کنار شرکت مپنا انجام شده است تا کرج به عنوان کارگاه تخصصی واگن مطرح شود.
مدیرعامل شرکت رهسازگسترمهر در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فعالیت های فرهنگی این شرکت بیان کرد: ساخت یک سالن 2 هزار متری برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از جمله فعالیت های فرهنگی است که با احداث و تکمیل این سالن فعالیت هایی همچون: نمایشگاه های گردشگری، نمایشگاه قرآن و عترت، جشن رمضان، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه تولید ملی و مشاغل خانگی، نمایشگاه هفته دولت، جشنواره یلدا و ... در این سالن برگزار خواهد شد. وی اضافه کرد: بیش از 400 مورد نمایش و همایش و نیز بازارچه خیریه برای عموم مردم در این سالن برگزار می شود که درآمد حاصل از آن برای تبیین و پویایی هنر 5 شهرستان کمک خواهد شد. ایجاد یادمان شهدای مدافع حرم، بازدید، دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا و ساخت تندیس و نصب آن در مکانهای مختلف شهر و مدارس از جمله فعالیت هایی بود که مدیرعامل شرکت رهسازگستر مهر بدان اشاره کرد.
وی در زمینه دیگر پروژه ها و فعالیت های این شرکت گفت: شرکت رهسازگستر مهر برای کمک به استان و رفع مظلومیت ها به دولت در همه بخش ها کمک خواهد کرد و در افق سال 95 این شرکت انجام فعالیت های درمانی مدنظر قرار گرفته است. جلالی مهر مطرح کرد: این شرکت در نظر دارد هر ماه یک پروژه را در استان افتتاح و به بهره برداری برساند. مدیرعامل شرکت رهسازگسترمهر با بیان این که در بخش درمانی بیمارستان 160 تختخوابی هشتگرد شهریورماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید اظهار کرد: در این زمینه 5 ایستگاه اورژانس برای 5 شهرستان در حال ساخت است و ایستگاه اورژانس ساوجبلاغ و نظرآباد نیز در حال ساخته شدن است. وی اضافه کرد: ایستگاه هلال احمر نیز در حاشیه اتوبان نيز در حال رايزني است و در صورت به توافق رسيدن ساخته خواهد شد . جلالی مهر همچنین خبر داد: بازسازی برخی از بیمارستان ها از جمله بازسازی بخش هموفیلی بیمارستان باهنر در حال انجام است که تا پایان اردیبهشت ماه تحویل بیمارستان داده خواهد شد.
جلالی مهر همچنین خبر داد: ساخت یک هتل 5 ستاره بعد از 7 سال تلاش و انتظار در کوههای عظیمه، ساخت بزرگترین خوابگاه دانشجویی، ساخت بزرگترین شهرک گلخانه ای با متراژ300 هکتار، ساخت و ترمیم کتابخانه ها در سطح استان، ساخت مهدکودک در زندان کچویی با بهترین امکانات روز که باعث کسب رتبه و امتیاز به ایران از سوی سازمان ملل شد و ... از جمله فعالیت هایی است که این شرکت در حال انجام و پیگیری آن است.
همچنین ساخت دروازه های ورودی کمالشهر که تا پایان خردادماه سال جاری افتتاح خواهد شد و دروازه ورودی اشتهارد که در هفته دولت افتتاح می شود، فعالیت در بخش های ورزشی و تیم فوتبال رهاگستر مهر که تعداد 100 ورزشکار که از قشرهای ضعیف جامعه را تحت پوشش قرار داده است، و ... از دیگر فعالیت های در حال انجام این شرکت است. در بخش ساخت و تجهیز مدارس ساخت 2 مدرسه 14 کلاسه در ماهدشت کرج و یک مدرسه 14 کلاسه در حصارک، که شهریور ماه به تحویل آموزش و پرورش دادهخواهد شد و ایجاد 5 واحد تجاری در نظرآباد و ساوجبلاغ، برای ایجاد درآمد و تامین نیازهای مالی مدارس از دیگر اقدامات این شرکت در این بخش بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود