11 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162081

خدمات مدیریت شهری هشتگرد قابل تقدیر است

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

خدمات مدیریت شهری هشتگرد قابل تقدیر است


شهردار هشتگرد به همراه اعضای شورای اسلامی این شهر با حضور در دفتر امام جمعه محبوب و متدین شهرستان ساوجبلاغ با حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی ناطقی دیدار کردند.
رعنا فرید خبرنگار پیام سپیدار : در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی ناطقی امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شهری هشتگرد خدمت به مردم را بالاترین و والاترین عبادت ها دانست و گفت: خدمتی که موجبات رضایتمندی و خوشحالی مردم را فراهم آورد ، بی تردید مقبول و مورد قبول و رضایت خداوند نیز خواهد بود. امام جمعه حمایت از برنامه های مساجد، انجام پروژه ها و اقدامات عمرانی، تقویت پایگاه های دینی، اجرای برنامه های فرهنگی در شهر و کمک به ساخت و تکمیل مصلی را از جمله موارد صورت گرفته در شهر برشمرد و بیان داشت: شهردار هشتگرد اهتمام ویژه ای در انجام این پروژه ها داشته است از این رو سعی و تلاش چشمگیر شهردار هشتگرد قابل تقدیر است. حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی ناطقی خطاب به اعضای شورای اسلامی گفت: اعضای شورای شهر فردی را که صاحب تجربه، توان بالا، صبور، مقاوم و بردبار است جهت مدیریت شهر برگزیدند در این راستا خدمات شهردار و همچنین تدبیر و منش اعضای شورای اسلامی قابل تقدیر است. امام جمعه با بیان اینکه انتخاب چنین شهرداری بیانگر دیدگاه خوب و والای اعضای شورای اسلامی شهر است اظهار داشت: عامل موفقیت شورای اسلامی در گرو 4 عامل همدلی و همفکری، توجه به نیاز مهم شهر و منطقه، توجه ویژه به برنامه های فرهنگی بلاخص برنامه های فرهنگی- دینی و برخورد خوب و انسان دوستانه با مردم و شهروندان می باشد. وی ضمن تبریک روز شورا به اعضای شورای اسلامی افزود: شورای اسلامی دوره چهارم شهر هشتگرد از بدو شروع فعالیت با سرلوحه قرار دادن رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف، پیگیری و نظارت بر امور محوله با نگاه کارشناسی و نگرش به افق های کلان در حوزه های متعدد و همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی- مذهبی- دینی مدنظر مقام معظم رهبری منشا اثر خیر بوده و توانسته است خدمات متفاوتی را در حوزه های گوناگون به شهروندان فهیم هشتگردی ارائه کند. وی ادامه داد: اگر احساس می کنید شورای موفقی هستید بدلیل این است که شناخت کافی نسبت به یکدیگر پیدا کرده اید و می توانید با همفکری و همدلی نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنید. حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی ناطقی در پایان ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی برای همکاری در ساخت مصلی گفت: در مجموع اقدامات خوبی در شهرصورت گرفته، انشاالله با برنامه ریزی، هم اندیشی و همفکری بیشتر و مشورت با صاحبان اندیشه بیش از این شاهد رشد و موفقیت در شهر باشیم.
جواد اسحاقی رییس شورای اسلامی هشتگرد نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت همه جانبه امام جمعه گفت: مدیریت شهری هشتگرد با بهره مندی از پتانسیل های موجود در شهر و همچنین توانایی مدیران شهری سعی در بهبود وضعیت سرانه های خدماتی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی و... داشته است از این رو امیدوارم امسال نیز توفیقات خوب و ارزشمندی را با حمایت مسوولان استانی و شهرستانی کسب کنیم. اسحاقی افزود: از جمله ویژگی عملکردی شورای اسلامی افزایش بودجه بوده است در این راستا با تدبیر و هم اندیشی اعضای شورای اسلامی و شهردار بودجه را 40 میلیارد تومان تدوین کردیم که اگر توفیق داشته باشیم می توانیم با تلاش مضاعف پرسنل شهرداری و شورای اسلامی در تحقق این بودجه اقدامات لازم را انجام دهیم. وی بهره برداری از بوستان بانوان، افتتاح مجتمع فرهنگی- هنری 9 دی، راه اندازی رمپ ورودی اتوبان و رمپ ینگی امام را از جمله پروژه های سال جاری برشمرد گفت: مدیریت شهری هشتگرد علاوه بر انجام پروژه های عمرانی برنامه های فرهنگی را مدنظر قرار داده است از این رو امید می رود با برگزاری هرچه بیشتر برنامه های فرهنگی- دینی بتواتیم نیاز شهروندان را تاحدی رفع کنیم. رییس شورای اسلامی هشتگرد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تک تک اعضای شورای اسلامی اذعان داشت: شورای اسلامی دوره چهارم هشتگرد در زمره شوراهای فعال و خدمت رسان ایران اسلامی به شمار می رود که از تمامی امکانات و اختیارات موجود برای اعتلای جایگاه مادی و معنوی شهر شهید پرور هشتگرد در میهن اسلامی بهره جسته و دستاوردهای بزرگی را نیز رقم زده است.
مهندس داریوش یگانه شهردار هشتگرد نیز طی سخنانی بیان داشت: اوج افتخارمان این است که جارو، جلوی پای مردم مان هستیم. مهندس یگانه بابیان اینکه همدلی و همفکری بین اعضای شورای اسلامی وجود دارد گفت: امیدوارم با همدلی و همفکری اعضای شورا در سال اقدام و عمل، اقتصاد مقامتی بتوانیم شهر هشتگرد رابیش از پیش به سمت توسعه و آبادانی پیش ببریم. وی ضمن تقدیر و تشکر برای برگزاری چنین جلسه ای اظهار کرد: علما پدران معنوی ما هستند از این رو حمایت این بزرگواران باعث دلگرمی ما می شود. کلیددار شهر هشتگرد در بخشی دیگر از سخنانش افزود: تعریض، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان مصلی و ساخت مجتمع فرهنگی- هنری 9 دی رویکرد فرهنگی و عمرانی است که با انجام آن می توان از ظرفیت بالای فرهنگیان در شهر استفاده کرد. مهندس داریوش یگانه در ادامه اعلام کرد: شهر هشتگرد در سال 95 در مناسبت های مختلف همچون جشن نیمه شعبان، هفته دفاع مقدس، هفته دولت، دهه فجر و ... شاهد افتتاح پروژه های مختلف خواهد بود از این رو امید می رود با افتتاح این پروژه ها نیاز شهروندان رفع شود. شهردار هشتگرد در ادامه به بحث ساخت و ساز غیرمجاز اشاره کرد و گفت: ساخت و ساز منطقی در شهر هشتگرد طی سالیان اخیر موجب گردیده که هشتگرد با افزایش کم جمعیت روبه رو بوده شود. وی افزود: نظارت دقیق بر فرآیند ساخت و ساز شهری در خصوص مقابله با ساخت وساز غیر مجاز سبب شده است که هشتگرد یکی از پاک ترین شهرها در بحث ساخت و ساز غیر مجاز باشد.
حشمت الله جوادان عضو شورای اسلامی هشتگرد نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه در خصوص راهنمایی در انتخاب شهردار گفت: خدمات انبوه شهرداری به شهروندان و شهر در تمامی بخش ها اگر منتهی به تحقق اصل رضایتمندی مردم نشود قابل قبول نخواهد بود و مدیریت شهری هشتگرد تمام تلاش خود را حول محور تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی شهروندان متمرکز خواهد کرد.
علی جوادی عضو دیگر شورای اسلامی هشتگرد نیز گفت: شورای اسلامی دوره چهارم شهر هشتگرد مبنای کار خود را انجام پروژه های نیمه تمام شهری قرار داده است. پروژه استخر سرپوشیده، مجتمع فرهنگی- هنری 9 دی، کتابخانه و... از جمله پروژه های است که مدیریت شهری هشتگرد سعی در به سرانجام رساندن آنها کرده و اینک شهر هشتگرد آماده جنبشی دیگر برای کلنگ زنی پروژه دیگری است.
مصطفی احمدی نژاد عضو شورای اسلامی هشتگرد در این دیدار ضمن تشکر از حمایت امام جمعه گفت: این جلسه و دیدار را به فال نیک می گیریم و امیدوارم با حمایت همه جانبه مسوولین شهری و استانی بتوانیم بیش از پیش برای توسعه شهر هشتگرد قدم برداریم.
دکتر معصومه آقامحمدی عضو دیگر شورا خطاب به امام جمعه گفت: ما در کنار شما احساس قدرت می کنیم. وی حرکت در راستای رضایتمندی مردم را سرلوحه مدیریت شهری هشتگرد اعلام کرد و افزود: انجام و اجرای طرح ها مبتنی بر مطالعات ، برنامه ریزی و نیازسنجی طرح ها سیاست دیگر مدیریت شهری در اداره شهر و روند توسعه و عمران شهری خواهد بود.
فاطمه شاهوردی نائب رییس شورای اسلامی هشتگرد نیز در این دیدار گفت: فعالیت های مدیریت شهری هشتگرد برای جلب رضایت شهروندان بوده و درآخر مردم قاضی برنامه ها و اقدامات شهری صورت گرفته هستند. وی افزود: انشاالله قدم های برداشته شده مقبول حق باشد و وقتی رضایت مردم باشد قطعا خداوند نیز راضی خواهد بود.
در پایان این دیدار امام جمعه از نامگذاری مجتمع فرهنگی- هنری به نام 9 دی از شهردار و اعضای شورای اسلامی تشکر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود