27 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163108

اولين بيمارستان جنرال شهر جديد هشتگرد در آستانه افتتاح

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

اولين بيمارستان جنرال شهر جديد هشتگرد در آستانه افتتاح


شركت بين المللي رهساز گستر مهر به عنوان بزرگترين شركت سرمایه گذار البرزی با فعالیت در حوزه های مختلف از جمله عمراني، حمل و نقل ریلی ، درماني و پزشکی ، فرهنگي - ورزشی و آموزشي و خیریه میباشد.
افتتاحیه واگن هاي لوكس مسافربري قطاركرج - مشهد در ابتدای سال1395 از مهمترين دستاورهاي اين شركت براي خدمت رساني به مردم شريف استان البرز بوده است . يكي از عظیم ترین پروژه های شركت رهساز گستر ، سرمايه گذاري و ساخت تنها بيمارستان جنرال استان البرز است که در شهر جدید هشتگرد واقع شده و از سال 1394 عملیات آغاز و تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در نوع خود بی نظیر است.
دکتر مجید جلالی مهر مدیر عامل شرکت سرمایه گذار میگوید: معتقدیم این بیمارستان از افتخارات استان خواهد بود و با خدمت به جامعه پزشکی و ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان به عنوان قطب درمانی در کشور مطرح خواهد شد چرا که با امکانات و تجهیزات کم نظیر در نظر گرفته شده برای بیمارستان از جمله تجهیزات درمانی ، بخش های مراقبتی و خدمات درمانی وهمچنین امکاناتی مانند باند هلیکوپتر و اورژانس میتواند جوابگوی بسیاری از انتظارات درمانی منطقه باشد. اين بيمارستان شامل 70 واحد اقامتی به منظور توریست درمانی نیز میباشد.
در پی بازدید فرماندار محترم ساوجبلاغ ،شهردار و اعضاي شوراي اسلامی شهر جديد هشتگرد دكتر مجيد جلالي مهر گزارش کاملی از روند احداث بيمارستان ارائه نمود . مهندس پاليزگير در گفتگو با خبر نگار ما ضمن مثبت ارزيابي كردن روند احداث اين پروژه گفت : بيمارستان 166 تخت خوابي جنرال شهرجديد هشتگرد با حمايت بخش خصوصي در حال انجام است و مورد حمایت شهرداری خواهد بود . فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: در ادامه پيگيري هايي كه براي راه اندازي اين بيمارستان داشتيم طي بازديدي كه امروز انجام شد اين پروژه از پيشرفت 60 درصدي برخوردار است و این روند در طی یک سال قابل قدردانی میباشد . پاليزگير بيان داشت : اميدواريم با حمايت دولت و بخش خصوصي اين بيمارستان كه از مساحت و امكانات قابل توجهي برخوردار است هرچه سريعتر به بهره برداري برسد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود