1 خرداد 1395
شماره خبر: 163385

صمیمانه های استاندارالبرز با خانواده های معظم شاهد، ایثارگران و جانبازان از آن سوی خاکریز خدمت

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

صمیمانه های استاندارالبرز با خانواده های معظم شاهد، ایثارگران و جانبازان از آن سوی خاکریز خدمت


استاندار البرز سالی که پشت سر گذاشته شد در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، با بیش از 700 تن از جانبازان، فرماندهان دفاع مقدس، خانواده های معظم شاهد و ایثار گر دیدار تازه کرد.
روزهای دفاع مقدس، یادآور یادگارهایی است که برای دفاع از کیان کشور بند پوتین‌هایشان را بستند، جان را در طبق اخلاص نهادند و رفتند. از بین این یادگاران، سروهایی جاویدالاثر شدند، لاله‌هایی گلگون کفن شدند، خیلی‌ها پایشان را جا گذاشتند و سهم تعدادی هم تنها پلاک‌هایی بود که بدون صاحبانشان بازگشت...آن سالها که فرزندان ایران زمین جان برکف کوله بار برمی‌بستند و عازم دفاع از کیان این ملت می‌شدند، بزرگ مردانی هم از شهرهای البرز بودند که این راه را پیمودند و دیگر بازنگشتند؛ آنان پرکشیدند تا باورهایشان پرنکشد و امروز یادگارانی از آن دوران به جای مانده اند که بزرگ مردانی از این سوی خاکریز خدمت هنوز به یادشان هستند. سیدحمیدطهائی استاندار البرز از بدو ورود به استان،سلسله دیدارهای خود با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را تداوم بخشیده و سرکشی از آنها را موجب انرژی گرفتن از روحیه باصلابت جانبازان و خانواده های معظم شهدا می داند.
دیدار با بیش از 35 جانباز معزز
طهائی در سالی که پس پشت نهادیم به هر بهانه ای سلامی را تقدیم این عزیزان کردند و احوالشان را جویا شدند. ایشان با 34 تن از جانبازان قطع نخاعی در باغ رضوان به همراه خانواده هایشان که هر یک چون کوهی پر صلابت موجب افتخار ملت اند از نزدیک دیدار تازه کردند.
دیدار با بیش از 25 فرمانده دوران دفاع مقدس
وی به یاد روزهای ماندگار مقاومت از 25 تن از فرماندهان گرانقدر 8 سال دفاع مقدس دیدن و ارادت خویش را به ایشان اعلام کردند و بار دیگر هم پیمان شدند.
دیدار با 39 زندانی سیاسی دوران انقلاب اسلامی
استاندار البرز به یاد مبارزان راه عزت و آزادی این ملک و ملت با 39 تن از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی ،جانبازان و آزادگان ارجمند، 9 تن از اعضای کانون جهادگران دفاع مقدس و 8 تن از فرماندهان کمیته های انقلاب اسلامی سابق استان البرز که به 130 دیدار می رسد، تجدید میثاق داشت تا به ایشان بگوید نه شما و نه راهتان فراموش شدنی نیست و همچنان ملت بزرگ ایران خود را وامدار شما فرزندان غیور خویش می داند.
دیدار با 98 تن از فرزندان شاهد استانداری و فرمانداری ها
استاندار البرز دیدار با فرزندان شهدای شاغل در استانداری را نیز در برنامه های کاری خود قرار داد تا از این رهگذر با 98 تن از فرزندان شهداء جانبازان، آزادگان شاغل در استانداری و فرمانداری ها چهره به چهره دیدار تازه نماید و دغدغه ها و مسائل آنان را خود بشنود و اقدامی موثر به انجام رساند.
حضور در آیین تجلیل از 8 تن از آزادگان استان
تجلیل از 8 تن از آزادگان طی مراسمی ویژه در سالن شهیدان نژاد فلاح در کنار دیدارهای سه شنبه هر هفته با جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا که به 130 تن رسید،از دیگر برنامه های وی در تجدید دیدارها با خانواده های معظم شهدا و جانبازان بود که طهائی به نیکوئی آن را به انجام رساند. وی علاوه بر این 67 دیدار خود را به حضور در منازل خانواده های معزز شهدا و جانبازان اختصاص داد. استاندار البرز در کنار دیدار با اعضای شورای مشورتی خود که متشکل از جانبازان، رزمندگان، خانواده های شهدا و آزادگان هستند، در سلسله سفرهای خود به شهرهای مختلف طی هفته دولت، در قالب دیدارهای مردمی و حضور در منازل خانواده های شاهد با بیش از 80 تن از خانواده های معظم شاهد در شهرستانهای کرج، ساوجبلاغ، طالقان، فردیس، اشتهارد و نظرآباد نیز دیدار نمود. دیدار با بیش از 700 فرمانده، جانباز، خانواده های شهدا و ایثاگران گرانقدر وهمراهی معاونان در اجرای این مهم که خود به فراتر از 170 دیدار می رسد، تنها بخشی خدمات طهائی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،سال گذشته آنسوی خاکریزهای خدمت بوده است. نماینده عالی دولت در استان عصر امروز پنجشنبه نیز در نوزدهمین اجتماع ایثارگران استان در پادگان شهید شرع پسند دید و بازدیدهای دوباره ای با جانبازان و ایثارگران گرانقدر داشت تا یاد و خاطره غیورمردان 8 سال دفاع مقدس ساری و جاری، تداوم بخش در مسیر خدمت به مردم باشد و این راه کماکان ادامه دارد ...

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود