6 شهریور 1395
شماره خبر: 169104

سفر پرکار وزیر تعاون به البرزبا حاشیه های زیبا و با برکت

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

سفر پرکار وزیر تعاون به البرزبا حاشیه های زیبا و با برکت


چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت یک روز پرکار برای وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استان البرز اما با حاشیه های زیبا و با برکت برای مردم همراه بود، سفری که با استقبال از کیمیا علیزاده دارنده مدال المپیک آغاز و با دیدار ازآسایشگاه خیریه کهریزک محمدشهر کرج پایان یافت.
دکتر علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در نخستین ساعات صبح جمعه پنجم شهریور ماه در اجتماع با شکوه مردم استان البرز که برای استقبال از کیمیا علیزاده دارنده مدال برنز ریو 2016به پارک تنیس جهانشهر آمده بودند، حضور یافت و درشادمانی مردم این دیدار شریک شد. وزیر تعاون با ابلاغ سلام رئیس جمهوری و هیات دولت به مردم البرز و تبریک قهرمانی این بانوی البرزی ، بلافاصله به سراغ طرح های عمرانی رفت و کلید 735 واحد مسکونی به عنوان بخشی از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید تحویل خانوارهای بی سرپرست و مددجوی بهزیستی داد. ربیعی در آیین واگذاری 735 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان البرز گفت: فرصت های نابرابر اجتماعی به هر دلیلی که بوده باید با همراهی رفع کرد و درکنار نیازمندان به حل مشکلات آنان پرداخت، همچنین با تحویل خانه به مددجویان در واقع آنان حمایت می شوند که این امر ازمولفه های مهم اجتماعی است . وی افزود: کرج در ذات خود خیر جمعی دارد که بیانگر ظرفیت بالای آن برای کار خیر است .
***افتتاح چند بخش در بیمارستان البرز
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ظهر جمعه به بیمارستان تامین اجتماعی البرز مستقر در کلانشهر کرج رفت و چند بخش جدید این بیمارستان شامل بخش سنگ شکن، اتاق عمل و زایمان، بخش فیزیولوژیک، بخش دیالیز و تجهیز درمانگاه چشم پزشکی را به بهره برداری رساند.
*** دیدار با تشکل های کارگری و کارفرمایی و سمن های بهزیستی
در ادامه نشست وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با تشکل های کارگری و کارفرمایی، بازنشستگان تامین اجتماعی و سمن های بهزیستی در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد و ربیعی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: اهتمام ویژه دولت برای تقویت اقتصاد کشور است،همچنین اکنون دولت وضعیت مطلوبی به لحاظ اعتباری ندارد بنابراین تلاش می کند تا یک جنبش عظیم کارآفرینی ایجاد کند.
***حضور در کهریزک و بازدید از بخش های مختلف آن
آخرین مقصد سفر یک روزه وزیر به آسایشگاه خیریه کهریزک در محمد شهر کرج بود که البته این مسیر برای او ناآشنا نبود، علی ربیعی در این زمینه گفت: سال 86 فرزندم بر اثر تصادف در گذشت و و سال 88 پس از آشنایی با خیرین و به واسطه فعالیت های اجتماعی که داشتم، بخشی از دارایی حود که سهم ارث پسرم محسوب می شد را صرف ایجاد مکانی برای کودکان معلول در آسایشگاه کهریزک کردم ، البته در آن زمان وزیر نبودم. وی ادامه داد: اکنون کودکانی که در این بخش هستند را مانند فرزند خودم دوست دارم و به تمامی هموطنانم توصیه می کنم برای حمایت از این کودکان گامی هر چند کوچک بردارند. وی از بخش های مختلف این مجموعه اعم از مراکز جامع توانبخشی کودکان سالمند و معلولان جسمی و حرکتی، نگهداری شبانه روزی کودکان معلول، نگهداری شبانه روزی زنان و مردان بازدید کرد.
ربیعی دراین بازدید از حمایت های بانوی خیرکشور صدیقه وحیدی که تمام دارایی خود را وقف کهریزک کرده است تشکر و قدردانی کرد. همچنین وزیر تعاون از موزه ارزشمندی که این بانو از اموال شخصی خود در دید عموم گذاشته بود بازدید کرد. گپ و گفت با سالمندان و اهالی کهریزک از قسمت های بسیار دیدنی و جالب این بازدید بشمار می رفت چراکه سادگی و صمیمت در این دیدارها به گونه ای بود که گویا این افراد عضوی از خانواده خویش را ملاقات کرده اند. علی ربیعی در پایان راه نیز ضمن قدردانی از حضور خبرنگاران و عکاسان عکسی یادگاری با اصحاب رسانه انداخت. سفر پرکار و جذاب وزیر تعاون ف کار و رفاه اجتماعی به استان البرز نیز با قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج در خطبه های دیروز نماز جمعه همراه شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود