30 خرداد 1396
شماره خبر: 179874

مشکل آب شرب نظرآباد حل نشد

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

مشکل آب شرب نظرآباد حل نشد


اهالی خیابان های الغدیر و ۲۲ بهمن چند هفته ای است که با مشکل قطعی آب شرب از ساعت ۱۲ شب تا صبح دست به گریبان هستند و این قطعی آب آنها را در روزهای گرم سال و ایام ماه مبارک رمضان آزار می دهد.
یکی از اهالی ۲۲ بهمن جنوبی که از این وضعیت بسیار گلایه مند بود گفت: سال گذشته هم مشکل قطعی آب برای این منطقه و برخی از مناطق شهر وجود دارد و معلوم نیست چرا این مشکل برای ما پیش می آید آن هم در این وقت سال و در ماه مبارک رمضان که به آب شرب نیاز داریم. اما مشکل آب شرب در نظرآباد به همین منطقه ختم نمی شود و مردم روستای دنگیزک نیز در پیام های پی در پی با پایگاه خبری کرج رسانه از مشکل کم آبی و قطعی آب از اوایل سال خبر می دهند. یکی از اهالی روستای دنگیزک می گوید: بعضی از روستاهای بخش تنکمان نظرآباد حتی آب آشامیدنی ندارند و جالب است فیش آب نیز برای اهالی صادر می شود.
یکی دیگر از شهروندان با بیان اینکه حدود دو هفته پیش منبع آبی برای اهالی روستای دنگیزک تعبیه شده اما همچنان این مشکل وجود دارد و در این وضعیت صاحبان برخی از باغ های اطراف از آب لوله کشی برای آبیاری استفاده می کنند. یکی از روستاییان با گلایه از مسئولین آب و فاضلاب روستایی گفت: مسئولین در روزهای گذشته از خرابی پمپ خبر می دهند اما چرا باید در عصر تکنولوژی پمپ زاپاس وجود نداشته باشد و چرا نباید این پمپ آب تعمیر و سرویس شود و چنین مشکلاتی برای مردم روستای دنگیزک و بخش تنکمان پیش بیاید. گفتنی است فرماندار شهرستان نظرآباد طی گفتگویی با یکی از رسانه ها از حل شدن مشکل کم آبی روستاهای نظرآباد خبر داده بود.




منبع: کرج رسانه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود