3 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 24023

هم صدا با خیران مدرسه ساز

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

هم صدا با خیران مدرسه ساز


سپیدارآنلاین: پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور و سومین جشنواره خیرین استان البرز امروز با حضور جمع کثیری از خیرین و مسئولان برگزار شد و در آن خیران انگیزه خود از مدرسه سازی را ثروتی عنوان کردند که از سوی خدا به آنها برای انجام امور خیر عطا شده است.
پانزدهمین همایش خیرین مدرسه ساز کشور و سومین همایش خیرین استان البرز پیش ظهر امروز با حضور جمع کثیری از خیرین مدرسه ساز استان البرز، محمد رضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، محمد رضا جعفری مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدراس کشور، سعید نجاری سی سی رئیس مجمع خیرین استان البرز، بهرامی مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز، اکبر حلیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، ناصر رجبی معان سیاسی استانداری البرز و معاونان و مدیران نواحی آموزش و پرورش کرج در کانون فرهنگی تربیتی امام علی(ع) برگزار شد. در این برنامه که به صورت گفتگو محور طراحی شده بود هر یک از مسئولین پس از حضور در جمع مهمانان و بیان سخنان خود امضا و جمله هایی با مضمون مدرسه راه نور است، کاری بهتر از مدرسه سازی نیست و ... برای یادبود بر روی تابلوی نقاشی شده توسط دانش آموزان استثنایی ثبت کردند. همچنین در پایان جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرز ضمن تقدیر از خیرین استان نشان افتخاری نیز به حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور اهدا شد.
قدرت سازندگی کشور در مدرسه سازی است
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه این نام های خیر افراد مدرسه ساز در اذهان همیشه باقی خواهد ماند گفت: در حال حاضر 500 هزار خیر در کشور با نیت ها الهی مال و ثروت خود را در راه مدرسه سازی اهدا می کنند. محمد رضا حافظی ادامه داد: با وجود تحمیل تحریم ها به کشور اندکی از انگیزه خیرین برای مدرسه سازی کم نشده و ما با کمک این افراد با عزم و اراده ای قوی به فعالیت های خود ادامه می دهیم و مشارکت 100 هزار دانش آموز و فرهنگی در این عرصه تنها بخشی از اشتیاق مردم برای حضور در این امر است.
خیرین در

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود