9 شهریور 1402
شماره خبر: 291447

بذر خدمت در قرارگاه اجتماعی البرز گُل داد

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش



داشتن زمین چمن برای نوجوانان و جوانان مناطق کم برخورداری که از ابتدایی ترین خدمات شهری هم محروم بوده اند روزی آرزویی دیرینه بود، نوجوانی که وقتی از او پرسیده می شود تا پیش از افتتاح این زمین چمن کجا بازی می کردی؟ می گوید در زمین های خاکی شهر...
اما چه اتفاقی توجه به مناطق حاشیه نشین کلانشهر کرج را رقم زد؟
چراغ قرارگاه اجتماعی استان البرز را دو سالی می شود که عبداللهی استاندار محترم البرز از بدو ورود به استان با رویکرد محرومیت زدایی از چهره مناطق حاشیه نشین شهرها روشن کرده است. اقدامات موثری که شاید در طول دو دهه از تشکیل استان البرز اجرایی نشده بود. پنجشنبه های قرارگاه اجتماعی در ساختمان خیابان جهانشهر تصمیمات مهمی اتخاذ می شد و شهردارانی که بدستور استاندار البرز به خط می شدند تا گزارش کار بدهند برای شهرهای حاشیه نشین چه کرده اند؟ آشنایی و اشراف به ساختار مدیریت شهری در کلانشهر بزرگی همچون تهران و تلفیق آن با مدیریت میدانی، ثمره اش اتفاقات مثبتی در طول دو سال اخیر برای رسیدگی به چهره مناطق کم برخوردار استان البرز و شهرهای پیرامونی آن بوده است.
الزام شهرداران استان البرز برای رسیدگی به مناطق حاشیه نشین و ارایه خدمات مناسب شهروندی به سکونتگاه های خارج از بافت شهری، تصمیمات مهمی بود که امروز شاهد به ثمر نشستن آن هستیم. شهرک پیام ماهدشت اما از جمله آن شهرهایی بوده است که از همان ابتدا در نقشه جغرافیایی استان البرز همواره مورد توجه استاندار قرار داشته، از بازدیدهای مستمر گرفته تا دیدارهای متعدد با مردم در مساجد، بذر خدمتی کاشته که امروز جوانه داده و امیدی را در دل نوجوانان و ساکنان جنوب استان البرز نشانده است.پیگیری احداث نانوایی، زمین چمن، جاده تندرستی، احداث بوستان و..توسط فرماندار کرج و مسولان شهری در این منطقه تنها نمونه هایی از اقداماتی است که با تصمیمات استاندار البرز برای رسیدگی به مناطق کم برخوردار و ایجاد توازن در سرانه های خدماتی و شهری به انجام رسیده و در هفته دولت بارقه آن از جنس خدمت بر پیشانی شهرهای دور و نزدیک البرز نشسته و گُل داده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود