18 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6839

در پارک ابن سینا همه چیز فرق می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

در پارک ابن سینا همه چیز فرق می کند

سپیدار آنلاین: هر روز صبح از میان صدای بوق و دود ماشین ها به محل کار می روم و عصرها هم به همان چیزهایی که صبح اتفاق افتاده،خستگی و تشنگی را هم اضافه کنید.این دو خط شاید زندگی خیلی از مردم را شامل شود. این که در این شهر انباشته از انواع آلودگی ها و نا هنجاری ها ،زندگی کردن کار ساده ای نیست را همه قبول دارند.
این روزها دیدن یک فضای سبز کوچک و قدم زدن در آن برای همه ما یک آرزو شده که هر از چند گاهی اتفاق می افتد و با تازه کردن روح و فکرمان دوباره برای ادامه زندگی نیرومندمان می کند.با شروع فصل بهار و سبز شدن زمین، نیاز به گشت و گذار در پارکهای محلی بیشتر حس می شود و آن هایی که از داشتن یک پارک در محله خود محروم اند،بیشتر این کمبود آزارشان می دهد...... اما بعضی محله ها به خوشفکری مسئولان شهری منطقه شان می بالند و خوشحالند که کسانی هستند که به فکر احساس خستگی آن ها باشند.مثل اهالی منطقه 6 که هوای خنک بهاری را در پارک زیبا و تازه تاسیس شان استنشاق می کنند. پارک ابن سینا یک پارک محله ای در متراژ وسیع است که در مقابل سایر پارک های محلی چندان هم محلی نیست. این پارک در اواخر سال 1390 تاسیس شد. پارکی با فضای سبز بسیار زیبا،محیط بازی،آلاچیق های استراحت و تجهیزات ورزشی کامل و سایر وسایل مورد نیاز ایده آل.
خانم عزیزی یکی از اهالی منطقه 6 در خصوص پارک ابن سینا می گوید:این جا را بسیار دوست می دارم یک محیط امن و به دور از هیاهو است که می توانم به راحتی در آن ورزش کنم بدون آن که برایم مزاحمت ایجاد شود. رسول زاده که در حال استفاده از تجهیزات ورزشی است می گوید:من هم با این سن و سال حیفم می آید که یک چنین امکاناتی
با شد و از آن ها استفاده نکنم . خانم فاضلی نیز می گوید:با این که با تاریکی هوا این جا جای سوزن انداختن نیست ولی از لحاظ امنیت و نگهبانی همه چیز عالی است و اگر شب ها سری به این جا بزنید،خوشحالی را در چهره تک تک اهالی می توانید بخوانید.قادر سعیدی از خدمات فضای سبز پارک می گوید:کار من این جا فقط شده آب یاری چمن ها و درختان. این جا مردم واقعا رعایت می کنند و من کمتر در سطح پارک با زباله ای روی زمین رو به رو می شوم و باید از شهرداری به خاطر زحمات زیادی که برای این منطقه کشیده تشکر کرد. علی سلیمی نیز می گوید: اینجا یک سرو گردن از ما بقی پارک ها بالاتر است. از لامپ های خورشیدی گرفته تا نوع نقشه وچیدمان و آراستگی پارک ..حرف آخر اینکه پشت چیزهای خوبی که این روزها محله ما را پر کرده است،فکرهای خوبیست و پشت این فکر ها،آدم خوبی...از ما که در مقابل این خوبی ها هستیم،جز خوبی انتظار دیگری نیست. همین که این سینا را حفظ کنیم،به عنوان یک محیط تفریحی سالم کافی است.
هانیه فلاح پیشه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود