26 خرداد 1393
شماره خبر: 124064

سقوط شهروند کرجی درون گودال 7 متری

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

سقوط شهروند کرجی درون گودال 7 متری


سقوط شهروند کرجی درون گودال 7 متری و اطفای دو حریق مسکونی و تجاری مهمترین اخبار حوادث شهر طی روزهای اخیر بوده است که با اعزام آتش نشانان به محل حادثه، جان و مال شهروندان از کمین خطر و حادثه در امان ماند.
حوالی ظهر روز گذشته بود که یک مورد آتش سوزی در یکی از واحدهای مجتمع هشت واحدی در فاز چهار مهرشهر از طریق سامانه 125 به اطلاع ستاد فرماندهی آتش نشانی کرج بزرگ رسید و لحظاتی بعد هماهنگی های لازم جهت اعزام نیروها از ایستگاه 114 به محل حادثه صورت پذیرفت. بر این اساس، اتاق خواب 9 متری واحد مسکونی به متراژ تقریبی 120 مترمربع بنابر دلایل در دست بررسی طعمه حریق شد و آتش به سمت سایر اتاق های خانه در حال پیش روی بود. آتش نشانان با حضور در محل، ضمن تخلیه ساختمان و ایمن سازی محیط، عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و با استفاده از انواع خاموش کننده ها و تجهیزات اطفای حریق، از سرایت آتش به سایر بخش های خانه جلوگیری به عمل آوردند.
حریق تجاری مهار شد
در حادثه ای دیگر، سایه بان یک باب فروشگاه لوکس خودرو در تقاطع خیابان بهار و برغان دچار حریق شد و آتش نشان را به محل کشاند. بنا براین گزارش، نیروهای امدادی با رعایت نکات ایمنی سریعا نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام و از پیش روی آتش به درون واحد تجاری جلوگیری کردند.
سقوط شهروند کرجی درون گودال 7 متری
پیاده روی شهروند 50 ساله در یکی از پیاده روهای دولت آباد کرج به سقوط درون گودال 7 متری ختم شد؛ اهمیت حادثه و ضرورت نجات جان شهروند موجب شد دو تیم عملیاتی از ایستگاه های 102 و 108 به محل اعزام شوند. شهروند گرفتار در گودال که خودش را بین مرگ و زندگی معلق می دید، چشم به تلاش آتش نشانان دوخته بود و آنچه تقدیر برایش رقم زده بود را تماشا می کرد. بنا براین گزارش، نیروهای امدادی با رعایت نکات ایمنی و اتخاذ تدابیر عملیاتی ویژه نسبت آزاد سازی و انتقال نامبرده اقدام و جهت بررسی پزشکی وی تحویل عوامل اورژانس شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود