29 مرداد 1393
شماره خبر: 127717

واژگونی کامیون حامل 24 تن گوگرد سبب مسدود شدن جاده اشتهارد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

واژگونی کامیون حامل 24 تن گوگرد سبب مسدود شدن جاده اشتهارد شد


مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اشتهارد از واژگونی یک دستگاه کامیون حامل 24 تن گوگرد در جاده اشتهارد خبر داد و گفت جاده اشتهارد در محور شرق به غرب در حال حاضر مسدود است.
ˈیوسف علیمیرزاˈ افزود: این حادثه ساعتی پیش در یک کیلومتری شرق اشتهارد رخ داد. وی اظهار داشت: این کامیون حامل 24 تن گوگرد در محور شرق به غرب جاده اشتهارد براثر برخورد با یک دستگاه پیکان در حال ورود به جاده اصلی واژگون شد. علیمیرزا ادامه داد: با وقوع این حادثه و آتش گرفتن کامیون، ماموران آتش نشانی بلافاصله وارد عمل شدند و با مهار آتش از بروز پیامدهای پیش بینی شده جلوگیری کردند. به گفته یکی از کارشناسان مسوول حاضر در محل حادثه، ورود ناگهانی پیگان به جاده اصلی سبب این تصادف شده است.
بر اساس این گزارش، راننده پیکان بر اثر شدت ضربات ناشی از صدمات وارده جان خود را از دست داد و راننده کامیون نیز به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان اشتهارد منتقل شد.
عوامل حاضر در صحنه همچنان در حال تلاش هستند تا جاده اشتهارد را بازگشایی و تردد وسایل نقلیه در این جاده را به حالت عادی بازگردانند. اشتهارد در 70 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود