18 مهر 1391
شماره خبر: 12919

اعضای یک شرکت هرمی درکرج دستگیر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

اعضای یک شرکت هرمی درکرج دستگیر شدند

سپیدار آنلاین: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی و دستگیری 10 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان کرج خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا گل صباحی افزود: در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر مبادلات غیرقانونی افرادی در قالب یک شرکت خدماتی و اقدام به عضوگیری بصورت هرمی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این استان قرار گرفت . وی اظهار داشت: پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مراجع قضایی تیمی از کارکنان زبده پلیس آگاهی به محل مذکور اعزام و با ورود به ساختمان ، طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری تعداد 10 نفر از اعضای این شرکت هرمی شدند.
وی افزود: این افراد در حال آموزش اعضای زیر گروه خود بودند که دستگیر شدند. گل صباحی گفت: متهمان پس از تعطیلی شرکت برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : متهمان در بازجویی های ماموران اعتراف کردند که حدود چهار ماه است که از یکی از شهرستان های جنوبی کشور به کرج آمده و با راه اندازی یک شرکت هرمی ، هرکدام با پرداخت مبلغ 65 میلیون ریال به سرشاخه اصلی اقدام به فعالیت در این زمینه می کردند. متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آنجا با سپردن قرار وثیقه قانونی به مبلغ 200 میلیون ریال راهی زندان شدند.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود