22 آبان 1393
شماره خبر: 131671

سارقان آهن آلات مسکن ماهدشت دستگیر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

سارقان آهن آلات مسکن ماهدشت دستگیر شدند


رییس پلیس شهرستان کرج ،گفت: نگهبانان شرکت مسکن مهر ماهدشت کرج که با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت مصالح ساختمانی این شرکت از جمله آهن آلات می کردند توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.
سرهنگ 'سید حسین سید حقیقی'با اعلام این خبر ، افزود: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر سرقت آهن آلات مسکن های مهر ماهدشت ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت . وی گفت: با حضور ماموران در محل یکی از مالکان ساختمان به واحد گشت مراجعه و اظهار داشت دو نفر از نگهبانان یکی از شرکت های ساختمانی مسکن مهر را دیده است که به کمک دو نفر دیگر با استفاده از یک دستگاه پیکان وانت آهن آلات متعلق به شرکت ساختمانی مسکن مهر را به داخل خودرو حمل و آنها را مکان دیگری حمل می کنند. سیدحقیقی، افزود : با توجه به اظهارات شاهدان از جمله مالکان و کارگران ساختمانی مشخص شد که پیشتر نیز مصالح ساختمانی به ویژه آهن آلات از این مکان به سرقت برده شده است اما به دلیل نبود مدارک مستند از آنها شکایتی نشده بود تا اینکه سرقت اخیر آنها قطعی شد و مشخص گردید که سارقان آهن آلات کسی جز نگهبانان شرکت نمی باشند . وی در خصوص دستگیری متهمان اظهار داشت: ماموران در یک اقدام غافلگیرانه به سراغ نگهبانان که در اطراف ساختمان بودند رفتند و پس از جلب، آنها را برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند . فرمانده انتظامی شهرستان کرج یادآورشد که نگهبانان دستگیر شده در بازجویی های اولیه به جرم خود در سرقت آهن آلات از ساختمان مسکن مهر ماهدشت به کمک دو نفر دیگر اعتراف کردند که با راهنمایی انها و تحقیقات پلیسی همدستان آنها نیز در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.
به گفته رییس پلیش کلانشهر کرج در بازرسی از محل اختفای مصالح ساختمانی بسرقت رفته مقادیر زیادی آهن آلات کشف شد و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود