25 مهر 1391
شماره خبر: 13320

احکام اعدامی بالایی در زمینه فروش مواد مخدر در استان البرز داریم

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

احکام اعدامی بالایی در زمینه فروش مواد مخدر در استان البرز داریم

سپیدار آنلاین: رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: احکام اعدامی بالایی در زمینه فروش مواد مخدر در استان البرز داریم.
محمد باقر مازنی با بیان اینکه احکام اعدامی بالایی در حوزه مواد مخدر استان البرز داریم، اضافه کرد: باید طرح جدیدی اجرا شود تا امر پیشگیری از فروش مواد مخدر به خوبی اجرایی شود. رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرج اظهار داشت: مجموعه حاکمیت و تمام امکانات باید همه بسیج شوند تا جلوی این معضل گرفته شود. مازنی در خصوص طولانی شدن رسیدگی به یک پرونده، اضافه کرد: علی رغم اینکه پرونده وارده در این مورد زیاد است ولی در کشور استاندارد رسیدگی رعایت می شود و وضعیت خوبی داریم. رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرج ادامه داد: ورود به حریم مواد مخدر سبب سست شدن بنیان خانواده شود و آمار زیاد طلاق می شود. وی تصریح کرد: معضل فروش مواد مخدر ویژه کرج نیست بلکه در تمام شهرها است و وجود محله های امن برای افراد فروشنده قابل انکار نیست اما وظیفه اصلی برخورد با این افراد را باید نیروی انتظامی انجام دهد و باید محل فروش مواد مخدر و تردد این افراد را شناسایی و دستگیر و تحول دستگاه قضایی دهد. مازنی افزود: البته نیروی انتظامی فعالیت چشم گیری داشته است اما در آنچه که به ما تحویل می شود بدون هیچ اغماضی با فروشنده به شدت برخورد می شود.
بالای 70 درصد اختلافات و تشکیل پرونده ها ریشه اقتصادی دارد
وی گفت: بالای 70 درصد اختلافات و تشکیل پرونده ها ریشه اقتصادی دارد که دلیل عمده اعتیاد نیز بیکاری است که سبب می شود فرد به مواد مخدر پناه ببرد.





منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود