26 آذر 1393
شماره خبر: 133853

انهدام باند سارقان داخل خودرو با اعتراف به 60 فقره سرقت

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

انهدام باند سارقان داخل خودرو با اعتراف به 60 فقره سرقت


با تلاش ماموران كلانتري 14 رسالت شهرستان کرج اعضاي باند سارقان داخل خودرو که با شيوه تخريب قفل و شکستن صندوق خودرو به 60 فقره سرقت اقدام کرده بودند شناسايي و دستگير شدند.
سرهنگ «سيد حسين سيد حقيقي» فرمانده انتظامي شهرستان كرج در تشريح اين خبر گفت: در ساعت 20 شب گذشته ماموران گشت نامحسوس كلانتري 14 رسالت در حين گشت زني در منطقه عظيميه فردي را که با يك عدد پيج گوشتي در حال تخريب قفل درب يک دستگاه خودرو پرايد بود مشاهده کردند. وي گفت: با احتمال اينکه اين فرد تنها نيست و همدست يا همدستان ديگري دارد با رعايت نکات امنيتي کل منطقه مورد بررسي ماموران قرار گرفت که از نتايج بررسي ها مشخص شد فرد ديگري چند متر جلوتر از محل سرقت در داخل خودرو روشن آماده و منتظر همدستش است و فرد ديگري در ابتداي خيابان مراقب اطراف مي‌باشد. بنابراين ماموران در يک اقدام غافلگيرانه با محاصره محل سرقت و بستن راههاي خروجي هر سه متهم را دستگير و در بازرسي از آنها چند عدد پيچ گوشتي و تعداد چند رشته سيم که از آن براي باز کردن قفل درب خودرو استفاده مي شد كشف شد.
سرهنگ سيد حقيقي در ادامه افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتري به جرم خود مبني بر سرقت قطعات داخل خودرو با تخريب قفل درب و صندوق خودرو اعتراف کرده و گفتند که با اين شيوه تا کنون مرتکب 60 فقره سرقت در تمامي مناطق كرج شده‌اند. متهمان که داراي سوابق كيفري سرقت مي باشند پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.




منبع:پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود