24 آبان 1391
شماره خبر: 15027

واژگونی خودروی ماتیز و تصادف پراید با کامیون در البرز 11 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

واژگونی خودروی ماتیز و تصادف پراید با کامیون در البرز 11 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

سپیدار آنلاین: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: واژگونی خودروی ماتیز و تصادف پراید با مورانو و پراید با کامیون 11 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.
آرش رحمتی، اظهار داشت: حادثه واژگونی خودروی ماتیر در ساعت 7:59 دقیقه 23 آبان ماه سال جاری یک مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت. وی افزود: مصدوم های این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط آمبولانس 115 به بیمارستان شریعتی کرج منتقل شدند. مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز ادامه داد: تصادف خودروی پراید با مورانو در جاده قزل حصار نیز ساعت 13:00 روز گذشته رخ داد که سه نفر مصدوم شدند و مصدوم ها به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند. رحمتی اظهار داشت: تصادف خودروی پراید و کامیون ساعت 12 دقیقه بامداد رخ داد که مکان حادثه قبل از حصارک بود و هفت نفر در این حادثه مصدوم شدند. وی گفت: یک مصدوم این حادثه به صورت سرپایی درمان و 6 مصدوم دیگر بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید مدنی منتقل شدند. مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز اضافه کرد: نشست و آتش سوزی گاز ال پی جی خودرو پیکان در 19 آبان ماه سال جاری نیز یک مصدوم بر جای گذاشت.
سوختگی 40 درصد مصدوم
رحمتی افزود: این حادثه در محمد شهر، بلوار گلستانک رخ داده است که مصدوم بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه با سوختگی 40 درصد به بیمارستان مدنی منتقل شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود