28 فروردین 1395
شماره خبر: 161262

دستگيري باند سارقان منزل در كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستگيري باند سارقان منزل در كرج


جانشين فرمانده انتظامي كرج از دستگيري اعضاي باند حرفه اي و سابقه دار سارقان منزل با 40 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسنعلي فيروزخواه روز شنبه افزود : در پي وقوع چند فقره سرقت منازل در محدوده جهانشهر شهرستان كرج، بررسي موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران كلانتري 13 باهنر، قرار گرفت.
وي اضافه كرد: مأموران كلانتري با شناسايي و رد يابي متهمان و بررسي مظنونان، سرانجام پس از گذشت چند روز تحقيقات اطلاعاتي بل هماهنگي مراجع قضائي در يك اقدام غافلگيرانه وي را دستگير كردند.
وي گفت : ماموران كلانتري 13 باهنر در بازرسي از مخفيگاه متهم، 30 گرم مواد مخدر صنعتي را از نوع شيشه كشف كردند. فيروزخواه گفت: متهم در بازجويي خو به جرم خود به همدستي سه نفر ديگر در سرقت از منازل و نگهداري آن در يك انبار اعتراف كرد . وي اظهار كرد: ماموران با اخذ مجوز قضائي سه همدست متهم را دستگير و به كلانتري منتقل كردند. وي ادامه داد: ماموران كلانتري در بازرسي از انبار مذكور ، 40 فقره اموال سرقتي كشف كردند. فيروزخواه اظهار داشت: در بازجويي هاي انجام گرفته، متهمان به چندين جرم خود مبني بر فروش مواد مخدر ، خفت گيري و سرقت داخل خودرو و منزل اعتراف كردند. جانشين فرمانده انتظامي شهرستان كرج ضمن بيان اين كه نيروي انتظامي با تمام قدرت با مخلان و هنجارشكنان نظم و امنيت عمومي برخورد خواهد كرد، گفت: از شهروندان مي خواهيم تا همواره رعايت نكات پيشگيرانه را مد نظر قرار دهند و هرگونه مورد مشكوك را با مركز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود