13 شهریور 1395
شماره خبر: 169546

انهدام باند سارقان به عنف مسافرنما و کشف 21 فقره سرقت خودرو در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

انهدام باند سارقان به عنف مسافرنما و کشف 21 فقره سرقت خودرو در کرج


اعضاي پنج نفره باند سارقان به عنف مسافرنما که با کرايه خودرو هاي سواري و کشاندن رانندگان به مناطق حاشيه شهر، خودرو 21 نفر از مالباختگان را به سرقت برده بودند توسط کارآگاهان پليس استان دستگير شدند.
سردار "کامراني صالح" گفت : در پي دريافت گزارش هاي متعدد مبني بر سرقت هاي به عنف در پوشش مسافر، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان البرز قرار گرفت .
وي افزود: در بررسي هاي اوليه ماموران مشخص شد که سارقان بعنف در اکيپ هاي دو و سه نفره تحت پوشش مسافر در نقاط مختلف شهرستان کرج اقدام به کرايه کردن خودروهاي سواري مسافر بر کرده و با کشاندن رانندگان خودروها به نقاط خلوت شهر و تهديد با سلاح سرد، ضمن سرقت اموال رانندگان، خودروهاي آنها را نيز به سرقت برده و متواري مي شدند . سردار کامراني صالح بيان داشت: پس از انجام تحقيقات تکميلي و نيز اطمينان از سريالي بودن سرقت ها، تيم ويژه اي از ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي، روند تحقيقاتي پرونده را پيگيري و در نهايت دو نفر از سارقان را شناسايي و طي يک عمليات پليسي دستگير کردند؛ در بازرسي از مخفيگاه آنها تعدادي از اموال و مدارک متعلق به مالباختگان کشف شد. اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: با توجه به متواري بودن سه نفر ديگر از اعضاي باند مذکور تحقيقات جهت شناسايي ردي از متهمان ادامه يافت و با تلاشهاي شبانه روزي ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي ، ساير اعضاي باند نيز دستگير و جهت تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي منتقل شدند .
سردار کامراني صالح ادامه داد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند اما در مواجهه حضوري با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبني بر 21 فقره سرقت خودرو و اموال رانندگان اعتراف کردند . فرمانده انتظامي استان البرز گفت: با توجه به کشف برخي از خودروهاي مسروقه و ساير اموال مالباختگان، شکاتي که خودروآنها با شيوه و شگرد مذکور به سرقت رفته بود ، شناسايي و پس از دعوت به پليس آگاهي اموال مالباختگان به صاحبان آنها برگردانده شد .



منبع: پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود