28 آذر 1395
شماره خبر: 171529

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری خریداران خودرو درساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری خریداران خودرو درساوجبلاغ


رئیس پلیس ساوجبلاغ گفت: اعضای باند 21نفره کلاهبرداری میلیونی درپوشش خرید وفروش خودرو درجنوب شرقی این شهرستان دستگیرشدند.
سرهنگ احمد جبارپور افزود: درپی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ مبنی برکلاهبرداری از سوی خریداران درمرکز خرید و فروش خودرو درجاده قزلحصار موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس قرارگرفت . وی اضافه کرد: دربررسی و اظهارات مالباختگان مشخص شد که تعدادی از شهروندان که به قصد فروش خودرو خود به این مرکز مراجعه کردند با افرادی خوش کلام و شیک پوش درقالب خریدار خودرو برخورد کرده که با زیرکی و چرب زبانی طعمه های خود را اغفال و اقدام به خرید وفروش خودروهای تصادفی و نقص فنی با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی آن ها می کردند.
وی افزود: پس ازتوافقات صورت گرفته بین فروشنده وخریدار بر سرقیمت خودرو قرارداد درنمایشگاه محل خرید وفروش تنظیم شده اما وجه فروش خودرو کمتر از مقدار توافق شده بین دو طرفه معامله به حساب فروشنده واریز می شد.جبارپور افزود: زمانی که فروشنده شکایت دراین خصوص می پرداخت نمایشگاه دار نیز با ادعای اینکه خودرو مذکور دارای نقص فنی و یا تصادفی بوده مبلغ 30 میلیون ریال را بابت پرداخت این مورد کم می کرده است . وی گفت : پلیس ساوجبلاغ با رصد موضوع دریک اقدام عملیاتی 21نفر اعضای این باند که به این شیوه اقدام به کلاهبرداری می کردند را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند که پس ازاعتراف اذعان کردند که تاکنون از 100 نفر به زور تهدید ازعودت خودرو و دریافت خسارت کلاهبرداری کرده اند . وی یادآورشد که متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود