17 تیر 1396
شماره خبر: 180650

انفجارجایگاه سوخت گاز غیرمجازخودرودر کیانمهر کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

انفجارجایگاه سوخت گاز غیرمجازخودرودر کیانمهر کرج


مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد که انفجار یک جایگاه سوخت گازغیر مجازخودرو درمنطقه کیانمهر کرج که به آتش سوزی منجر شده بود، مهار شد.
سید جواد موسوی افزود: این حادثه ساعت 18:50در یک مکان تجاری شارژ سیلندر گازخودرو با زیربنای 400 متر مربع درمحدوده بلوار امیرکبیر کیانمهرکرج رخ داد. وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پیکان سواری در آتش سوخت و 15 سیلندرگاز مایع منفجر شد. این مسئول اظهار داشت: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی کرج از سرایت آتش و انفجار سایر سیلندرهای گاز خودرو جلوگیری به عمل آمد.
موسوی خاطر نشان کرد: در این عملیات نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی از 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. وی بیان داشت: در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد . موسوی اظهار داشت: پس از اطفای حریق محل حادثه ایمن سازی شد. هفته گذشته انفجار در یک جایگاه سوخت گاز ال پی جی خودرو غیر مجاز در کمالشهر کرج 2 نفر مصدوم شدند. مسئول روابط عمومی آتش نشانی کرج گفت:با توجه به خطر آفرینی مراکز غیر مجاز عرضه گاز خودرو انتظار می رود نظارت بیشتری بر فعالیت این گونه مراکز انجام شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود