31 مرداد 1396
شماره خبر: 182847

کشف 5 میلیاردی پارچه خارجی قاچاق درالبرز

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

 کشف 5 میلیاردی پارچه خارجی قاچاق درالبرز

فرمانده انتظامی البرزگفت : با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از یک انبار در شهرک صنعتی نظرآباد 800 طاقه پارچه قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد .
سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری پارچه خارجی قاچاق در انبار یک شرکت تولیدی در شهرک صنعتی نظرآباد، تیمی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل شرکت اعزام شدند. وی اضافه کرد: در بازرسی از انبار شرکت، 800 طاقه انواع پارچه خارجی فاقد مجوز گمرکی کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد .
وی با بیان این که ارزش پارچه های کشف شده 5 میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت : متهم به همراه محموله قاچاق جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نظرآباد معرفی شد.
وی افزود: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در طلیعه سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در اجرای تحقق منویات معظم له در خصوص مقابله با قاچاق کلان و جهاد همه جانبه با اقدامات غیرقانونی عناصر فرصت طلب و سودجویی که ارکان تولید ملی و اشتغال جوانان کشور را نشانه رفته اند ماموران پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد موفق به شناسایی یک انبار دپو پارچه قاچاق در این شهرستان شدند .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود