13 فروردین 1397
شماره خبر: 193245

کشف بیش از 157 کیلو مواد مخدر با دستگیری 5 متهم

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

کشف بیش از 157 کیلو مواد مخدر با دستگیری 5 متهم


فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 157 کیلو و 800 گرم مواد مخدر و دستگیری 5 قاچاقچی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد.
سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر از جنوب کشور به استان البرز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت. وی ادامه داد: با بررسی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد 5 نفر از قاچاقچیان با هویت معلوم قصد دارند مقادیری مواد مخدر را با دو دستگاه خودروی سواری از هرمزگان به استان البرز منتقل و از حوزه استحفاظی استان قم عبور کنند. فرمانده انتظامی استان البرز افزود: طی هماهنگی با اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، تعداد چهار اکیپ عملیاتی به محورهای ورودی به استان قم از سمت کاشان اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.سردار محمدیان افزود: با اقدامات اطلاعاتی انجام‌شده، مأموران مستقر درراه‌های مواصلاتی نزدیک به استان قم، ابتدا یک دستگاه خودروی سمند نقره‌ای‌رنگ به همراه 3 نفر از سرنشینان خودرو را شناسایی، متوقف و سپس یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره‌ای‌رنگ به همراه دو سرنشین را شناسایی و اقدام به توقیف خودروی مذکور کردند.
وی در ادامه تشریح کرد: در بازرسی اولیه از هر دو خودرو موردی مشاهده نشد اما با توجه به ظن قوی به وجود مواد مخدر و احتمال جاسازی مواد مخدر در داخل هر دو خودرو، متهمان به همراه خودروهای توقیفی برای بررسی و کشف مواد مخدر به مقر پلیس منتقل شدند. فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: با تلاش و بررسی مأموران از داخل کپسول گاز خودروی پژو 405، مقدار 84 کیلو و 500 گرم تریاک با لفاف در قالب 30 بسته و از داخل کپسول گاز خودروی پژو سمند مقدار 73 کیلو و300 گرم تریاک در قالب 28 بسته کشف شد. وی در پایان گفت: مجموع محموله کشف‌شده از دو خودرو 157 کیلو و 800 گرم بود که همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود