10 فروردین 1398
شماره خبر: 212441

10 میلیارد ریال پوشاک قاچاق در البرز کشف شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

10 میلیارد ریال پوشاک قاچاق در البرز کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: 6 هزار و 262 ثوب پوشاک به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال از یک انبار فروشگاه در کرج کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد نادر بیگی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با هدف اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف کمک به رونق تولید و توقیف انواع کالاها و پوشاک فاقد کد شناسه کالا ، برابر اخبار و اطلاعات واصله کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان موفق به کشف انبار دپوی پوشاک قاچاق در یکی از مناطق شهر کرج شدند.
وی اضافه کرد: پس از بررسی از این انبار مشخص شد که انبار فروشگاه غیر مجاز و در سامانه انبارها ثبت نشده و کل پوشاک و البسه موجود در آن نیز فاقد شناسه و کد کالا می باشند.
نادربیگی گفت: این فروشگاه با برند مشخص فاقد مجوز نمایندگی و فعالیت در استان البرز بوده و اسناد و مجوزهای گمرکی ارایه شده توسط مالک مربوط به چند سال گذشته بوده و قابلیت استعلام در سامانه گمرکی را ندارد و فاقد اصالت لازم است.
وی ادامه داد: از این انبار تعداد 6 هزار و 262 ثوب انواع البسه و پوشاک قاچاق به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال کشف و ضبط و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
نادربیگی گفت: با دستور مقام قضایی انبار فروشگاه پلمپ و پرونده ای در این خصوص تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود